ויראלי

יעל שלביה עצבנית: "10,000 שקל? מאיפה הקרצתם את זה?"

הדוגמנית התייחסה לסערת הענק סביב הכלב שקיבלה: "אין לי מה להגיד לביקורות, אני ידעתי והייתי מוכנה לזה נפשית שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד על כלב כמו פודל טוי, כי אני חולת חיות, מכירה את הסערה, אני יודעת כמה זה חשוב לאמץ, זה הוציא אותי מה שלא אני, אני רואה כלבים אני יכולה לבכות"
מערכת ice |  1
יעל שלביה, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה, עומר אדם)
הכלב ב-10,000 שקל שקיבלה הדוגמנית יעל שלביה מבן הזוג שלה, הזמר עומר אדם, עורר סערת ענק ברשתות החברתיות, מתקפה מצד אורנה בנאי ובכלל בוז כלפי קנייה של כלב מצד הזוג הכי מתוקשר במדינה. שלביה התראיינה למאקו והתייחסה לסערה החדשה.
שלביה הגיבה לסערה שנוצרה לאור הסרטון: "וואו, אני לא יודעת מאיפה הקריצו את המחיר הזה, זה לא נכון, זה ממש לא נכון. אני קיבלתי מעומר כלב, זאת כלבה שחיה בבית של מישהי שלא יכולה הייתה לטפל בה מסיבות כאלה ואחרות. עומר יודע שהחלום הכי גדול שלי מאז ומתמיד הוא שיהיה לי כלבה משלי, קפצנו על ההזדמנות ולקחנו אותה אלינו".
עוד היא הוסיפה על הביקורות: "אין לי מה להגיד לביקורות, אני ידעתי והייתי מוכנה לזה נפשית שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד על כלב כמו פודל טוי, כי אני חולת חיות, מכירה את הסערה, אני יודעת כמה זה חשוב לאמץ, זה הוציא אותי מה שלא אני, אני רואה כלבים אני יכולה לבכות. אני הכי מבינה את הסערה, אבל צריכים לקחת דברים בפרופורציות, אני בסך הכל קיבלתי מתנה, גם בסרטון רואים שהייתי בהלם מוחלט, לא הייתי מוכנה, כשכלבה נכנסת אלייך הביתה, מה אנשים רצו שאעשה, שאחזיר אותה?".

עוד היא הסבירה: "מהרגע הראשון שראיתי אותה ידעתי היא התינוקת שלי. אני מבינה למה אנשים חושבים שזה לא בסדר שדמות ציבורית מגדלת כלב קנוי, אבל בסופו של דבר הכל נעשה בכוונה טובה ותמימות, הכלבה הזו באמת הייתה צריכה בית. מאחלת לכולם לנשום אוויר ולקחת דברים בפרופורציות".
על הפוסט של אורנה בנאי: "מה יש לי להגיד? זה מאכזב, אני מכירה את אורנה, מאכזב, הכתיבה הייתה מאוד קשה, היא מכירה אותי ממחוברים, היא יכולה הייתה לסמס לי, אם היה לה חשוב להעיר לי בנושא, היא יכולה הייתה לכתוב לי בפרטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סליחה, למה את מתייחסת לרכלנים האלה ? (ל"ת)
    לבנת חבלה 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור