ויראלי

אילון מאסק חוגג 52 וממשיך להתאמן לקרב נגד צוקרברג

תמונות של בעלי טסלה ו-SpaceX מקיים "מפגש אימון מאולתר" עלו לרשת, כאשר הפודקסטר לקס פרידמן אמר שהוא מאוד התרשם מהיכולות שלו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
המיליארדר אילון מאסק חגג ביום רביעי את יום הולדתו ה-52 בעודו הוא מתכונן לקרב שלו עם מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג. מנכ"ל טסלה קיבל לאורך היום ברכות ממעריציו ברשתות החברתית. 
"יום הולדת שמח אילון מאסק. תמשיך לעבוד קשה כמו שאתה עושה כל יום", צייץ החשבון "בעלי טסלה בעמק הסיליקון". "מאחל לך יום הולדת נהדר אחי @elonmusk, המון ילדים, הרבה זמן לבנות רקטות ומטבע DOGE בדולר אחד", כתב משתמש אחר. 

בנוגע לקרב עם צוקרברג, מאסק צייץ לאחרונה שהוא "ערוך לקרב כלוב". בתגובה, מנכ"ל מטא פרסם צילום מסך של הציוץ של מאסק עם הכיתוב "שלח לי מיקום". כעת, כמה תמונות של מאסק עסוק ב"מפגש אימון מאולתר" עלו לאינטרנט.
 
הפודקסטר לקס פרידמן שיתף תמונות של אימון עם מאסק. "עשיתי אתמול אימון מאולתר עם @elonmusk במשך כמה שעות. אני מאוד מתרשם מהכוח והמיומנות שלו, על הרגליים ועל הקרקע. זה היה אפי. זה ממש מעורר השראה לראות את אילון ומארק עושים אומנויות לחימה, אבל אני חושב שהעולם יהיה מקום יותר טוב אם הם רק יתאמנו ולא אשכרה ילכו מכות בתוך כלוב", צייץ פרידמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה