ויראלי

לאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד שוב ביחד? השניים נחשפים

אחרי חודשים ארוכים של שמועות ודיווחים על הזוגיות, פרידות וקאמבקים - האם השחקן בן ה-48 והדוגמנית הצעירה הפכו לזוג רשמית?
מערכת ice | 
ג'יג'י חדיד, ליאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ Oscars, TODAY)
ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד "ניסו לצאת לפני זמן מה", אבל החליטו שהם מעדיפים להמשיך את הקשר כחברים לאחר שהבינו שאין ביניהם רגשות רומנטיים, כך לפי מקורות חוץ. זאת לאחר שבין השניים כבר התקיים קשר זגי לפני כשנה, ובאמצע כזכור, היתה גם הישראלית הצעירה עדן פולני.
מוקדם יותר החודש החלו להסתובב שמועות על כך שחדיד, 28, ודיקפריו, בן 48, נמצאים ב"מערכת יחסים לא מחייבת", כאשר במקירם נוספים דווח כי הצמד מנהל "רומן דביק", אולם מקורבים התעקשו על כך - בעוד שהם ניסו לצאת לזמן קצר - זה ממש לא המקרה, והוסיפו שהשחקן לא מאמין בשטויות מזדמנות.
״הם ניסו לצאת לפני זמן מה כדי לראות אם יכול להיות שם משהו, אבל פשוט לא היה. הם חברים כבר כל כך הרבה זמן, אבל הם לא במערכת יחסים פתוחה בלי קשרים", מתעקש המקורב.
״אנשים פשוט צריכים לשחרר את זה. לא כך לאונרדו מטפל במערכות יחסים. זה גורם לו להישמע זול ושהוא לא. כשהוא עם מישהו, הוא איתו. הוא נהנה מהחברות שלו עם ג'יג'י וזהו'.
השחקן בן ה-48 והדוגמנית בת ה-27, נקשרו לראשונה בספטמבר האחרון במהלך שבוע האופנה. אז בארצות הברית עלו דיווחים כי כי השניים בילו יחדיו במסיבה בלופט בסוהו שבניו יורק ונראה יחדיו גם בקאסה צ'יפריאני. מקור סיפר ל-"Page Six" שהם "מכירים אחד את השני" ולא ממהרים אלא "לוקחים את זה לאט לאט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה