ויראלי

מגיש רשת 13 מזהיר: "מתחזה אליי מתחיל עם נשים"

בסטורי שהעלה לאינסגרם שלו, שחר מיהר להזהיר את הנשים:: ״חברות וחברים שימו לב, הפרופיל שבתמונה מזויף ומי שעומד מאחוריו מתחזה אליי ומתחיל עם נשים, אנא דווחו עליו והיזהרו״
מערכת ice | 
רון שחר (צילום מתוך האינסטגרם)
רון שחר התחיל אתכם בפלטפורמות החברתיות? כנראה שנפלתם קורבן למתחזה. מתברר כי הודעות הגיעו ללא מעט נשים מאדם הנחזה לשחקן ולמנחה היוצא של "המירוץ למיליון" שהוחלף ביהודה לוי, שמשתמש בפרופיל מזויף על פיז זהותו.
בסטורי שהעלה לאינסגרם שלו, שחר מיהר להזהיר את הנשים:: ״חברות וחברים שימו לב, הפרופיל שבתמונה מזויף ומי שעומד מאחוריו מתחזה אליי ומתחיל עם נשים, אנא דווחו עליו והיזהרו״.
ההתבטאות האחרונה שלו הייתה סביב סערת בנות האולפנה והסרטון הגזעני: בעקבות מונולוג חי של קרן מרציאנו בקשת 12, מנחה הטלוויזיה והשחקן רון שחר. "אני מזרחי ובוחר בהחלטה מודעת לא להיעלב", כתב שחר. "אני מעל זה. מציע לכולם. גם לא הייתי מעלה את זה. שליליות ושנאה עפות פה מקיר לקיר גם בלי עזרה שלנו. רק טוב."

מי שענה למרציאנו במונולוג משלו הוא תם אהרון שדיבר בתכנית שלו בגלגלצ על כמה הסערה וההיעלבות מיותרות, ומנסות לחפות על חוסר התמודדות עם הגזענות הממוסדת. "האם אפשר להצביע על גזענות מבלי להיעלב מחבורה של ילדות בנות 17?", שאל אהרון.
"קרן מרציאנו עלתה אתמול במונולוג ברמת דרמה של גילה אלמגור ובעלבון עמוק שלא נראה בטלוויזיה, וממי? מחבורה של תיכוניסטיות", המשיך אהרון. "כולם חייבים להירגע, אין שום טעם בלצאת נגד מופעים כל כך ברורים של גזענות. זה לא מחדש כלום. יש אנשים הרבה יותר חזקים, שאומרים דברים הרבה יותר גזעניים, בצורה רהוטה יותר ומבלבלת, ומהם אני חושש קצת יותר."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה