ויראלי

מזעזע: פרץ לבנק ורצח 5 אנשים בשידור חי באינסטגרם

קונור סטרג'ון, צעיר בן 25 מקנטקי שבארצות הברית, פרץ בשבוע שעבר לסניף בנק בו הוא עובד, ורצח ביריות חמישה בני אדם. כעת נחשף כי הוא העברי את הכל בשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו, וגם השאיר לא מעט רמזים לפני הטבח הנורא
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קונור סטרג'ון, צעיר בן 25 מקנטקי שבארצות הברית, פרץ בשבוע שעבר לסניף בנק בו הוא עובד, ורצח ביריות חמישה בני אדם. אתמול (רביעי) מתברר כי סטרג'ון העביר את הטבח האכזרי בשידור חי באינסטגרם, ולפני שיצא למסע הרצח המחריד, הוא השאיר הודעות למשפחתו וחבריו, בהם כתב להם כי הוא מתכוון לבצע את הטבח המחריד.
על פי דיווחים בארצות הברית, חבריו של סטרג'ון כינו אותו אדם שקט, מוצלח וחכם, והם טוענים כי לא יכולים היו להעלות על דעתם כי הוא יהיה אחראי לרצח מזעזע שכזה. הטבח החל ביום שני בשעה 8:33 בבוקר לפי השעון המקומי, בסניף של Old National Bank שבו עבד סטרג'ון. היורה, חמוש ברובה AK-15, הגיע למקום כחצי שעה לפני פתיחת הסניף ללקוחות, ולאישה שעמדה בכניסה אמר שמוטב לה לברוח. כשעשתה כדבריו – ירה בה בגבה, ומשם המשיך לחדר ישיבות בחלקו האחורי של הבנק.
שם, הוא רצח ביריות כמה מבכירי הבנק, ואז חזר אל הלובי והמתין לשוטרים. כשהגיעו הם ניהלו איתו קרב יריות, ובתוך שלוש דקות הוא חוסל. מלבד חמשת הנרצחים עוד שמונה בני אדם נפצעו, וארבעה מהם עדיין מאושפזים, כולל אחד במצב קשה.
אחרי מסע הירי התברר כי בשעות שלפני הטבח פרסם סטרג'ון באינסטגרם כמה פוסטים מבשרי-רעות. בין השאר כתב "אני יודע מה אני צריך לעשות, אבל אני לא יודע אם יש לי כוח לעשות את זה" ו"אני יכול לשרוף לגמרי את כל המקום הזה". בפוסט האחרון כתב: "הם לא מקשיבים למילים או למחאות. בואו נראה אם הם ישמעו את זה". זמן קצר אחר כך העביר את מסע הירי שלו בשידור חי באינסטגרם, בסרטון שהרשת הסירה בינתיים משרתיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה