ויראלי

אילנית לוי תתמוך בבעלה? "הוא לא גבר, עדיף במחסה"

אלירז שדה יוצא בחריפות נגד ראש הממשלה וטוען: "למה הימין לא ברחובות? אומר זאת כך, כי נתניהו לא גבר. כשהמפקד צועק "להסתער" וכשאתה קם ורץ הוא נשאר במחסה וכשאחד מהלוחמים נופל הוא מיד אומר, "מי צעק להסתער?", עדיף לימין במחסה"
מערכת ice | 
אלירז ואילנית שדה (צילום אסף לב)
כוכב הריאליטי ובעלה של מגישת קשת 12 אילנית לוי, אלירז שדה, התבטא היום (שני) עם ציוץ חד וחלק נגד ראש הממשלה והליכוד, בנימין נתניהו, בעקבות אי העברת הרפורמה והבלאגן הגדולות שנוצר ברחובות עם המהומות של המוחים נגד המהלך.
שדה כתב: "למה הימין לא ברחובות? אומר זאת כך, כי נתניהו לא גבר. כשהמפקד צועק "להסתער" וכשאתה קם ורץ הוא נשאר במחסה וכשאחד מהלוחמים נופל הוא מיד אומר, "מי צעק להסתער?", עדיף לימין במחסה.
 
רק לאחרונה בראיון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' לוי הסבירה על ההשקפה שלה: "המשבר שקורה היום ולא משנה באיזה צד אתה, הוא חיפוש את השקט, שלווה ושפיות שאיבדנו. עצוב גם בבית, גם לנו, הילדים שלנו מדברים על זה, עצוב מה שקורה לנו כחברה ואני לא מדברת על צדדים כי יש לי ביקורת לשניהם. אני כותבת אצלי ברשתות, אני בצד הימני ושמפריע לי משהו שם אני כותבת ואם זה בצד השמאלי אני כותבת. חשבתי שיש לנו אבא ואמא והם לא מתפקדים בעיניי האישית, אני חייבים לעצור את הטירוף הזה".

מה הפיתרון? "לפני שבוע הייתי פחות אופטימית והגעתי למצב שאמרתי לעצמי שאני אופטימית ולא ראה פיתרון, אבל אסור לנו ליפול. אנחנו צריכים כל אחד מול הצד האחר לנהל שיח אמיתי, כן ונבון ולא להגיד שאם אתה חושב אחרת אתה ימני חשוך ואתה שמאלני בוגד. אנחנו מדברים בסיסמאות וזה לקח מאיתנו את האנושיות, החברות וכל דבר טוב".
לסיום סיפרה: "אני יכולה לנהל ויכוח גם בבית, זה מעולה שיש ויכוח ולא לכעוס או לסיים חברויות כי חושבים אחרת וזה מטורף, כי אחרי שהפוליטיקאים יעברו למשבר הבא אנחנו נשאר פה מדממים, פצועים ומי יאחה את זה? אני מנסה להיות אופיטימית, אבל אלה מראות עצובים מה שאנחנו רואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה