ויראלי

מדוע הנסיך הארי ומייגן מרקל שילמו למלך צ'ארלס 2.4 מיליון ליש"ט?

הנסיך הארי ומייגן מרקל חזירו 2.4 מיליון ליש"ט מכספי משלם המסים ששימשו אותם לשיפוץ הנכס שלהם בווינדזור, זאת לבקשת הממלכה
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
הנסיך הארי ומייגן מרקל עומדים במוקד של סערה מזה תקופה מאוד ארוכה, זאת לאחר שהחליטו לעזוב את הממלכה, לפרוש כנפיים ולעוף אל עבר ארצות הברית. כעת נודע, כי הדוכס והדוכסית מסאסקס החזירו 2.4 מיליון ליש"ט מכספי משלם המסים ששימשו אותם לשיפוץ הנכס שלהם בווינדזור.
מוקדם יותר החודש הארי ומייגן התבקשו לפנות את קוטג' פרוגמור, והם לא יחדשו את חוזה השכירות שלהם כאשר הוא יסתיים מאוחר יותר החודש. העסקה עם ארמון בקינגהאם חישבה את עליית ערך הנכס בעקבות השיפוץ שנעשה. 
דובר ארמון המלוכה סיפר למגזין "הדיילי מייל" הבריטי כי "הדוכס והדוכסית מסאסקס תרמו 2.4 מיליון ליש"ט למענק הריבון שכיסה את השיפוץ של קוטג' פרוגמור. הם מילאו את התחייבויותיהם הכספיות ביחס לנכס. כמו בכל הסכם כזה בין בעל הבית לשוכר, פרטים נוספים לגבי הסדרי השכירות של הסאסקס יהיו עניין פרטי".
קוטג' פרוגמור הפך למעון הרשמי של הארי ומייגן ב-2019, והשניים עברו להתגורר שם רק לאחר שעבודות שיפוץ מקיפות הפכו את מה שהיה בניין עם כמה דירות לבית אחד גדול. אחרי שפרשו מעבודתם המלכותית כדי להפוך ל"עצמאיים כלכלית", ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה שבה נאמר כי זה היה "רצונם של בני הזוג להחזיר את ההוצאות במענק הריבון עבור השיפוץ של קוטג' פרוגמור, שיישאר בית משפחתם בבריטניה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא נכון
    שרי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המלך צרלס שילם את השפוצים ולא ארי ואשתי שמקשקשים במוח....
    סגור