ויראלי

הדוגמנית תובעת את האקס ב-6.3 מיליארד דולר בגלל "פורנו נקמה"

הדוגמנית וכוכבת ה"אונליפנס" מיקילה סרוויה, בת 25, הגישה תביעת ענק בסך של 6.3 מיליארד דולר נגד ניקולס האנטר, בן 27, האקס שלה, על כך שלכאורה השתלט על חשבונות המדיה החברתית שלה - אונליפנס וטוויטר, ושיתף תוכן פורנוגרפי ללא הסכמתה
מערכת ice | 
מיקילה סרוויה (צילום Twitter/@MikaylaSaravia)
הדוגמנית וכוכבת ה"אונליפנס" מיקילה סרוויה, בת 25, הגישה תביעת ענק בסך של 6.3 מיליארד דולר נגד ניקולס האנטר, בן 27, האקס שלה, על כך שלכאורה השתלט על חשבונות המדיה החברתית שלה - אונליפנס וטוויטר, ושיתף תוכן ללא הסכמתה.
לטענתה, הוא שינה סיסמאות והחל לפרסם תמונות וסרטונים אינטימיים שלה. יש לה שני חשבונות באונליפנס, אחד שניתן לצפות בו בחינם ואחד פרטי יותר, תמורת 30 דולר לחודש, בו עשה האנטר שימוש לכאורה. במשך חודשים, התנהלותו של הנאשם נמשכה", כתב עורך דינו של סרוויה, ג'וזף דירוז'ו, שהאשים את האנטר במכירת סרטון עם דירוג X של סרוויה ב-35 דולר ותמונות ב-10 ו-13 דולר בינואר האחרון, בין היתר.
"הנתבע השתמש בחשבון המעריצים כדי למכור סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני מפורש של התובעת בהתבסס על חומר שצבר לפני ניתוק היחסים העסקיים והאישיים ביניהם", נכתב בנוסף. לחשבונות האינסטגרם והטוויטר של סרוויה, שמקדמים את תוכן האונליפנס שלה, יש למעלה מ-8 מיליון ו-655,000 עוקבים, בהתאמה. התובעת דורשת פיצויים בסך 10,000 דולר עבור כל אחד מ-628,000 העוקבים שהיו לה באוקטובר, כאשר הקשר הסתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה