ויראלי

כוכבת הטיקטוק הישראלית מסתבכת: נעצרה בשדה התעופה בניסיון הברחה

כוכבת הטיקטוק הישראלית, חן אלקיים, נעצרה לפני מספר ימים בשדה התעופה בצרפת, זאת בחשד שניסתה להבריח כמה קילוגרמים של גת לתוך המדינה. מעצרה הוארך ובהמשך תובא בפני שופט
מערכת ice |  2
שדה תעופה (צילום freepik)
כוכבת הטיקטוק הישראלית, חן אלקיים, נעצרה לפני מספר ימים בשדה התעופה בצרפת, זאת בחשד שניסתה להבריח כמה קילוגרמים של גת לתוך המדינה. כך פורסם היום (חמישי) על ידי הכתב שמעון איפרגן ב"מאקו".
אלקיים נעצרה אחרי שנמצאו במזוודות שלה כמויות גדולות מאוד של גת, זאת בחשד שניסתה להבריח אותו לישראל כדי למכור אותו, שכן מדובר בכמות מסחרית של הצמח. ההורים של אלקיים כלל לא ידעו על דבר מעצרה, זאת מאחר והטלפון הסלולרי שלה נלקח ממנה על ידי המשטרה, והם גילו על כך רק אחרי שהם התקשרו למשטרה לברר מה קורה עם בתם. אגב, משרד החוץ מכיר את המקרה ומטפל בו מול המשפחה והרשויות בצרפת.
מעצרה של כוכבת הטיקטוק, לה יש בחשבון 60 אלף עוקבים, הוארך עד מחר (שישי). בהמשך היא תובא בפני שופט שיחליט האם להאריך את מעצרה או לגרש אותה מהמדינה אל ישראל. באירופה הגת נחשב לסם והמדיניות בנושא היא הענשה של הבלדרים על מנת להרתיע אותם מלהבריח אותו. בשנים האחרונות נעצרו עשרות צעירים ישראלים שהבריחו כמויות גדולות של גת מישראל למדינות שונות ביבשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אםנככה אז כל התימנים צריכים להיעצר
    . מיה 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסעה עד,צרפת בשביל גת גנובה לגמריי
    סגור
  • 1.
    גת
    בור 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטקטק אותה לכלא ומהר
    סגור