ויראלי

ניקול ראידמן נגד המפגינים: "אתם חיות? איבדתם שפיות"

אשת העסקים שיתפה את דבריו של יאיר נתניהו שתקף את המפגינים שהקיפו את אימו: "זו לא הפגנה, זה ניסיון לינץ', ביביסטים, לא בבונים, לא קרה ולא היה קורה דבר כזה בחיים לאשת ראש הממשלה מהשמאל, אז מי בבון? מי קוף? תעצרו את השנאה"
מערכת ice |  2
ניקול ראידמן ושרה נתניהו (צילום אינסטגרם/שרה נתניהו)
אירוע מכוער ומסוכן התרחש הערב (רביעי) בלב תל אביב כאשר לכיכר המדינה הגיעו כאלף מפגינים שעומדים מחוץ למספרה בה נמצאת שרה נתניהו ועושים מצור על המקום, כך שלרעיית ראש הממשלה אין אפשרות לצאת מהמקום: "לא ניתן לשרה לצאת מהמספרה".
חברתה הטובה ניקול ראידמן זעמה: "אני כותבת והידיים רועדות לי. לאן הגעתם? אתם בני אדם או חיות? אם זאת הייתה אמא, אשה, אחות חברה שלכם? ברוך השם את בסדר. איבדתם שפיות, איבדתם שליטה, איבדתם כבוד עצמי", והיא תייגה את שרה נתניהו בדבריה.
כמו כן היא שיתפה את דבריו של יאיר נתניהו שתקף את המפגינים שהקיפו את אימו: "זו לא הפגנה, זה ניסיון לינץ', ביביסטים, לא בבונים, לא קרה ולא היה קורה דבר כזה בחיים לאשת ראש הממשלה מהשמאל, אז מי בבון? מי קוף? תעצרו את השנאה".
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".
העיתונאי אריאל כהנא טען בטוויטר שלו: ‏המצור על שרה נתניהו בתל אביב לא פחות חמור מההתקפה על המכונית של פואד בן אליעזר, ימים ספורים לפני רצח רבין ז״ל! ‏הרפו!  עכשיו!". עמית סגל הוסיף: "‏כמו כן, מצור על אשת פוליטיקאי במספרה הוא אירוע דוחה. ליבי ליבי על יאיר גולן שהחל את הקריירה כלוחם שמכתר בתי מחבלים ומסיים אותה עושה סלפי כשהוא מכתר אתר לביצוע פן וגוונים".

ישי כהן הוסיף: "דמיינו, לפני שנה, אלף מפגיני ימין צרים על מספרה בה נמצאת גילת בנט. כולכם הייתם צורחים פה שמדובר ״בחציית קו אדום, איך פוגעים כך באשה?״. אבל מדובר בשרה נתניהו. הכל מותר. תתביישו. אין שום הצדקה למנוע מרעיית ראש ממשלה לצאת למספרה וממנה. זו דעתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרלה ברלה והמלקקת
    יובל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתי מכוערות..
    סגור
  • 1.
    אתון
    יוני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותפתח האתון את פיה. מדוע חשוב מה היא אומרת? מדוע לפרסם בכלל?
    סגור