ויראלי

אביבית בר זוהר מתפוצצת: "לקרוא למישהי זונה אמור להצחיק?"

ליהיא גרינר עלתה על הבמה בהופעתה של טליה ברטפלד ושחזרה את הראיון הוויראלי לחנוך דאום, בו תקפה את הצ'ילבה מבית האח הגדול אותה גירשה מחתונתה ואף כינתה אותה 'זונה', כאשר אביבית הגיבה בזעם: "מושפלת ומבוזה בפעם השנייה. עצוב שהיא עשתה לי את זה, הגיעו מים עד נפש. סיימתי להיות הקרקס שלכם"
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר נגד האח הגדול (צילום יוטיוב/ yes tv, מסך רשת 13)
תנו לנו לקחת אתכם לפחות 10 שנים אחורה בזמן, אביבית בר זוהר מגיעה לחתונתה של הצ'ילבה הגדולה מבית האח הגדול (עונה 3) ליהיא גרינר, כאשר במקום מתפתח ריב קולני ואביבית מסולקת מהאירוע בבושת פנים. קאט. שנה וחצי לאחר מכן, בדצמבר 2013 ליתר דיוק, ליהיא גרינר מתראיינת לתוכניתו החדשה דאז של חנוך דאום, 'המתנחל', משחזרת את האירוע, נשברת בבכי ומקללת את אביבית. בחזרה לימינו, סבירות גבוהה שהריב המתוקשר ההוא בין כוכבות האח הגדול חוזר לסיבוב נוסף - בגרסת 2023.
כזכור, במסגרת אותו ראיון לחנוך דאום אמרה גרינר כך על התקרית בחתונתה: "היא באה להשיק חבר חדש אחרי שרק אתמול היא הזדיינה איתו. את רק נחתת, זונה, מאיפה יש לך חבר חדש?! את בחתונה שלי, את צריכה לבוא להראות חבר חדש? למה? תלכי להשקה ותראי שיש לך חבר חדש! לא אצלי בחתונה! זו החתונה שלי! ריספקט! ריספקט!". כעת, אותן מילים שהפכו לוויראליות בזמנו, עושות קאמבק, שעושה רושם שפחות בא בטוב לאביבית.
ליהיא גרינר הגיעה אתמול (חמישי) להופעת אורח בהופעתה של הקומיקאית טליה ברטפלד, כאשר עלתה על הבמה ושחזרה את אותו ראיון לחנוך דאום, בשימוש מדויק באותן מילים שירתה לעברה של אביבית וגרמו לסערת ענק לפני קרוב ל-10 שנים.

אביבית, מן הסתם, לא אהבה את מה שראתה והגיבה: "להיות מושפלת ומבוזה בפעם השנייה בחיי מאותה בחורה זה לא אייקוני! ולא ידעתי שלקרוא למישהי זונה אמור להצחיק מישהו! הייתי בטוחה שכל הפמיניסטיות יתקוממו על דבר כזה, אבל מסתבר שהן עושות מזה הופעה על חשבוני! עצוב לי מאוד שליהיא עשתה לי את זה, אני באמת אוהבת אותה אבל הגיעו מים עד נפש! בהצלחה לכל הנפשות הפועלות, סיימתי להיות הקרקס שלכם! אבא תרחם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביבית לא מעניינת אף אחד-נשארה תמיד בתחתית (ל"ת)
    יענקלה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור