ויראלי

אדל פרצה בבכי במהלך הופעה: "כל כך מצטערת". צפו

במהלך הופעה בלאס וגאס, הזמרת הבריטית בת ה-34 התרגשה עד דמעות, לאחר שגבר בקהל הראה לה תמונה של אשתו המנוחה בטלפון שלו: "אני כל כך מצטערת על האובדן שלך"
מערכת ice |  2
אדל בוכה בהופעה (צילום צילום מסך טיקטוק)
אדל פרצה בבכי במהלך הופעה בלאס וגאס, לאחר שראתה בקהל גבר שמנסה נואשות להראות לה תמונה של אשתו המנוחה בטלפון שלו. הזמרת הבריטית בת ה-34 התרגשה עד דמעות כשראתה את התמונה בתקריב.
אדל ניסתה להמשיך בביצוע ללהיט הענק שלה, Someone Like You, בעוד היא נאבקת לעצור את דמעותיה כשהקדישה את הבלדה סוחטת הדמעות לאותו גבר. "כשאני עוברת בין הקהל", היא שיתפה, "הלוואי והייתם יכולים לראות את מה שאני רואה, כי אתם יודעים שאני מדברת עם כמה אנשים כל ערב, ואז אני פשוט נחשפת לסיפורים קטנים של אנשים".  
"יש גבר בקהל", המשיכה, "הוא פשוט שם, מחזיק את הטלפון שלו למעלה. אני חושבת שזאת אשתו בטלפון, ואני לא חושבת שהיא איתנו יותר, וזה פשוט ריגש אותי. אני כל כך מצטערת על האובדן שלך".
הדיווה הבריטית הודיעה ב-2019 על כך שהיא ובעלה סיימון קונקי, נפרדו אחרי שבע שנות זוגיות - בהן שלוש כזוג נשוי (זאת לאחר שהתחתנו בסתר בשנת 2016). בדצמבר האחרון, אדל שיתפה שהיא עברה טיפול פסיכולוגי 'חמש פעמים ביום' כאשר נפרדה מבעלה.
@adeleaccess A very special moment from Adele’s concert this past Friday ♥️ #adele #weekendswithadele #adelevegas #adelelive #someonelikeyou #whenwewereyoung ♬ Someone Like You - Adele
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שתחפש פסיכולוג אחר
    משה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא ראתה שהבחור עם טלפון ויש בו "תמונה של אשתו" אולי הוא היה בדיחת וידאו והראה לאשתו/חברה שלו את ההופעה כי לא יכלה להגיע? מהמסקנה שלה אפשר להסיק שהיא הולכת לפסיכולוגים שרק מחמירים את מצבה...
    סגור
  • 1.
    אדל (ל"ת)
    חנה פס 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור