ויראלי

רזי ברקאי תומך ברחצה נפרדת: "בעד דרישת החרדים"

המגיש והעיתונאי הוותיק רזי ברקאי מביע תמיכה בלתי מסויגת ביוזמתו השנויה במחלוקת של ח"כ גפני. בעוד החוק להסדרת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים מעורר זעם בקרב החוגים הליברלים יש בגלי צה"ל מי שחושב אחרת
דוד זולדן | 
משה גפני, רזי ברקאי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, משה שי, טוויטר/ רזי ברקאי)
ח"כ משה גפני, הניח על שולחן הכנסת עם חברי מפלגתו, סגן השר אורי מקלב וח"כ יעקב אשר, הצעת חוק שנויה במחלוקת ושקוממה עליו את ספסלי האופוזיציה. ההצעה: הסדרת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים במעיינות ובשמורות טבע של רשות הטבע והגנים. לפי הצעת החוק, לפחות 15 אחוזים משעות הרחצה של האתרים הללו יתקיימו בהפרדה.
לתמיכה בלתי צפויה זוכה המפלגה החרדית דווקא ממגיש גלי צה"ל הוותיק והעיתונאי הבכיר, רזי ברקאי שהפתיע אמש בפאנל שעסק בנושא והדהים את שומעיו: "אני בעד דרישת החרדים לקבל כמה ימים לרחצה בהפרדה בשמורות הטבע. אפשר לתת להם כמה ימים בחודש. הם ממילא לא דורשים את סופי השבוע בגלל חילול שבת. אז למה לא?"
ברקאי נימק את תמיכתו בהצעה ואמר כי "הציבור החילוני במדינת ישראל יוצא לשמורות הטבע בעיקר בסופי שבוע, שכן במשך השבוע הם עובדים לפרנסתם ולא מטיילים ברחבי הארץ, כך שאפשר לחיות עם חוק שכזה ויש בו הגינות".
גפני יוזם ההצעה נשען על רעיון שעלה בשנת 2020 ברשות הטבע והגנים ובמרכזו לקיים פיילוט של שעות רחצה נפרדות בשמורת הטבע עין צוקים. גפני מבקש לשכלל את הרעיון ולהבשילו לידי הצעת חוק. משרד המשפטים הקפיא בזמנו את היוזמה משום שלא היה ברור מקור הסמכות של הרשות לקיים רחצה בהפרדה מגדרית. במשרד המשפטים טענו גם כי רחצה נפרדת עלולה לפגוע באוכלוסיות אחרות. האם כעת כאשר משרד המשפטים נשלט בידי ממשלת ימין - חרדים התוצאה תהיה אחרת?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה