ויראלי

בגיל 50: אביב גפן יעשה את זה בפעם הראשונה

הזמר הוותיק שיופיע לראשונה בקריירה שלו בפארק הירקון ב-11 במאי במה שיהיה המופע המשמעותי ביותר שלו בישראל, זאת במסגרת נשף הרוק המסורתי שהוא מוביל, גם פתח לראשונה חשבון טיקטוק
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
המוזיקאים ממשיכים לכבוש את תל אביב ורק לאחרונה נודע כי הזמר הוותיק אביב גפן יופיע לראשונה בקריירה שלו בפארק הירקון ב-11 במאי 2023 במה שיהיה המופע המשמעותי ביותר שלו בישראל. אבל זה לא הדבר הראשון שהוא יעשה בפעם הראשונה בגיל 50.
אחרי שנודע כי בנשף הרוק המסורתי של גפן, שמתקיים כבר למעלה מעשור, בפעם הזו הוא ייערך במקום הגדול ביותר בישראל, יום אחרי יום הולדתו ה-50 של הזמר שעובר שנה לא קלה. מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב והצפי הוא לכרטיסים במחירים של החל מ-219 שקל. כעת נודע, שבפעם הראשונה הוא גם פתח חשבון טיקטוק.

כאמור, נשף הרוק של גפן מתקיים כבר למעלה מעשור, כאשר בשנים האחרונות הוא נערך בהצלחה בלייב פארק ראשון לציון ומביא אליו אלפי מעריצים וחובבי רוק מקומי, כשבין ההופעות מגיעים אורחים רבים מהארץ ולעיתים גם מעבר לים כדי לעלות על הבמה.
בוקר גם ציין כי בשנת 2021 הופיעה בנשף הרוק המדובר לצד גפן הזמרת האייקונית סמנתה פוקס. בדומה להופעת הענק של נועה קירל, על פי גורמים המעורים בפרטים, גפן מכוון לכ-30 אלף אנשים בקהל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה אביב! (ל"ת)
    ניבה 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור