ויראלי

אליאב זוהר והאקסית מיכל בדרך לקאמבק? המפגש המפתיע נחשף

אליאב זוהר, שזכה ב"הכוכב הבא" בזכות השיר שכתב על האקסית "מיכל", קיבל הפתעה ענקית כאשר מיכל הגיעה להופעה ואף חשפה: "הרבה זמן לא דיברנו פה ושם הוא שולח הודעות וזה...אולי נשלים פערים אחרי זה, מי יודע". זוהר הגיב: "זה היה מפתיע. לא ראיתי אותה הרבה מאוד זמן"
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר, בנו של שר התקשורת והספורט הנכנס, מיקי זוהר, פרץ לתודעה ובגדול בחודשים האחרונים אחרי שהשתתף בריאליטי השירה של קשת 12 "הכוכב הבא", שם זכה במקום הראשון וריגש את כל הצופים עם ביצוע אדיר לשיר שהוא בעצמו כתב שנקרא "מיכל", אותו כתב על האקסית שלו.
אתמול (רביעי) במהלך ההופעה של אליאב זוהר בקיסריה, הוא נדהם לראות את מיכל, שהגיעה לפרגן לו וליהנות מהמופע כשהשניים נפגשו נפגשו, כאשר בתיעוד של "ערב טוב עם גיא פינס" השניים נראו מיודדים מתמיד ואף אמרו שלום חם ואוהב ומלא בחיוכים. מיד לאחר מכן, מיכל בעצמה, שנחשפת לראשונה, התראיינה אצל הכתבים של "ערב טוב עם גיא פינס" וסיפרה על איך זה להרגיש שכל מדינת ישראל שרה כבר מספר חודשים את השיר שנכתב עליה.
כשנשאלה איך זה לראות את אליאב מופיע, סיפרה מיכל: "וואי, ממש מרגש. זו הפעם הראשונה שאני גם שומעת את זה בלייב. וגם הרבה שאלו 'זאת את מיכל, זאת את?', אז אמרתי להם 'כן'. זה מאוד מרגש שיש עליי שיר שכמעט כל המדינה מדברת עליו".
"אליאב היה מאושר מאוד לראות אותי, אנחנו הרבה זמן לא נפגשו. ידעתי שזה יהיה טוב שאני אבוא לכאן ושהוא יראה אותי וזה ייתן לו מוטיבציה גם". כשנשאלה האם המוטיבציה היא לכתוב שיר נוסף ענתה: "בדיוק, לעוד הרבה שירים. הרבה זמן לא דיברנו פה ושם הוא שולח הודעות וזה...אולי נשלים פערים אחרי זה, מי יודע".
זוהר עצמו סיפר: "זה היה מפתיע. לא ראיתי אותה הרבה מאוד זמן. זה היה מוזר אחרי שאני שר את "מיכל" עם איתי אני רואה את מיכל מאחורי. זה היה ענק באמת. היא התרגשה? היה לה טוב על הלב? זה הכי חשוב אם כן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה