תרבות ופנאי

אליאב זוהר מדבר לראשונה על חשיפת האקסית: "תקבל קמפיין"

בראיון לאיריס קול ב-103FM, הזוכה ב'כוכב הבא' סיפר על האישה שמאחורי הלהיט 'מיכל': "היא כתבה לי שהולך להיות מעניין, ושדיברו איתה מ'גיא פינס"
מערכת ice | 
אליאב זוהר זוכה הכוכב הבא (צילום פלאש 90)
השיר המקורי של אליאב זוהר, זוכה 'הכוכב הבא', שהפך ללהיט ענק - ״מיכל״, הביא לו גם את התואר ויוציא אותו בקרוב גם לסיבוב הופעות ארצי שייחל במועדון הבארבי בתל אביב. לרגל הוצאת שירו החדש ״שדים בעיניים״ מתוך אלבום הבכורה שהופק עבורו, הוא סיפר בראיון לאיריס קול ב-103FM גם על האישה שמאחורי השיר שהפך אותו לכוכב.
זוהר פתח והסביר: "לכל אחד יש את השדים בתוכנו, את ההרגלים והאנשים שכבר לא בחיים שלנו, אתה אף פעם לא יודע מה אתה משאיר מאחור". על הרגע בו יצאה מיכל, האקסית המיתולוגית, לקדמת הבמה סיפר: "קיבלתי הודעה ממיכל, הייתי בקברי צדיקים".

עוד הוא הוסיף על השיחה: "היא כתבה לי שהולך להיות מעניין במוצאי שבת, ושדיברו איתה מהתוכנית של גיא פינס. אני מאמין שזה יביא לה איזה קמפיין או שניים, מאחל לה בהצלחה. היו גם שיחות במהלך התוכנית. מיכל זה בעצם שיר פרידה".
בסיום, התייחס אליאב להשתתפות הוריו, חבר הכנסת מיקי זוהר ואמו ימית, בתוכנית הבישול "MKR המטבח המנצח": "ההורים שלי מאוד נהנו, רק שהיה להם קשה לעמוד בדדליין, אמא שלי לא אוהבת לבשל בלחץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה