ויראלי

סופה של אגדה: אחד המוזיקאים הגדולים בכל הזמנים הלך לעולמו

המוזיקאי הבריטי ג'ף בק, אחד הגיטריסטים המשפיעים בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 78. סיבת המוות הפתאומית היא דלקת קרום המוח בקטריאלית
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
ג'ף בק, אחד הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 78. המוזיקאי המוערך הלך לעולמו שלשום (שלישי) אך ההודעה פורסמה רק בלילה שבין רביעי לחמישי שעון ישראל. מותו של בק אושר בעמוד הטוויטר הרשמי שלו.
המוזיקאי הבריטי פרץ לתודעה באמצע שנות השישים כגיטריסט המוביל של להקת היארדבירדס, בה החליף את אריק קלפטון. הטון, הנוכחות ובעיקר הווליום שלו הגדירו מחדש את מוזיקת ​​הגיטרה בשנות ה-60, והשפיעו על תנועות כמו מטאל כבד, ג'אז-רוק ואפילו פאנק. במשך השנים הוא זכה בשמונה פרסי גראמי ודורג במקום החמישי במצעד מאה הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים של הרולינג סטון.
"בשם משפחתו, בעצב עמוק אנו חולקים את הבשורה על מותו של ג'ף בק", נכתב בהודעה בטוויטר, "אחרי שנדבק בפתאומיות בדלקת קרום המוח בקטריאלית, הוא הלך לעולמו אתמול בשלווה. משפחתו מבקשת פרטיות בזמן שהם מעבדים את האובדן האדיר הזה".
ביולי האחרון הוציא בק עם ג'וני דפ אלבום משותף, "18", ובקיץ הם יצאו יחדיו לסיבוב הופעות. לפי דיווח במגזין פיפל, דפ היה בצידו של בק בימיו האחרונים, וכך גם כמה כוכבי רוק אחרים. "לג'וני ולג'ף היתה חברות חזקה מאוד. הם היו קרובים מאוד ונהיו קרובים עוד יותר בקיץ האחרון", מסר למגזין מקורב לדפ. "המחלה של ג'ף הגיעה במהרה והידרדרה במהירות בשבועות האחרונים. ג'וני הרוס מהמוות שלו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה