ויראלי

הסוד האפל של מייגן והארי נחשף: האם הם חלק מכת?

בצל הפרסום של ספרו החדש של הנסיך הארי, משפחת המלוכה שומרת על שתיקה עקבית. עם זאת גורמים פנימיים מספרים שהמשפחה מאמינה שהארי נחטף על ידי כת שלמה של טיפולים פסיכולוגיים ומייגן מרקל ועל כן לא מאמינה שיש מקום לפיוס
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
ספרו השערורייתי של הנסיך הארי הפך היום לזמין עבור כולם, אך עד לרגע המיוחל הוא כבר הספיק לעורר לא מעט ויכוחים ומחלוקות. לאורך כל הדרך וכבר מהרגע שהארי ומייגן עזבו את תפקידם בבית המלוכה הבריטי, חברי המשפחה הנותרים בחרו שלא להגיב למגוון ההאשמות נגדם. כעת, גורם פנימי מספר למה ומה המשפחה באמת חושבת.
על פי מקורבים, המשפחה מאמינה שהארי נחטף מידם עבור "כת של טיפולים פסיכולוגיים ומייגן מרקל". כמובן לא מדוברת בכת ממשית אלא ההיקף שבו המשפחה מאמינה שהנסיך הצעיר עבר שטיפת מוח בידי מטפלי נפש ובידי השחקנית האמריקאית - אותה היא מאשימה ברוב המצב הבעייתי.
יתרה מכך, אביו המלך ואמו החורגת מרגישים לכאורה כלואים במצב הזה היות ואינם מסוגלים לומר להארי דבר שלא יופץ במידית לתקשורת. כתוצאה מפרסום הספר והסדרה הדוקומנטרית, האמון בין הצדדים נשבר לחלוטין והמשפחה מאמינה שהוא אבוד.
עם זאת, הנסיך הארי רואה את הדברים אחרת לגמרי ולאחרונה אף אמר שהוא מקווה לפיוס למרות הכול. יתרה מכך, הוא סיפר כיצד אחיו הגדול, הנסיך ויליאם, סירב להצטרף אליו לטיפול אצל הפסיכולוג וכי רק לאחר ביקורים רבים לבדו הוא הבין כמה הוא מנותק מאחיו. 
לטענתו הנסיך ויליאם האמין שהוא לא בריא ועל כן הוא לא נבון מספיק וכל החלטה של הנסיך הארי צריכה להיות מוטלת בספק. המשפחה כאמור לא צפויה להתפייס עם הנסיך הארי היות והם פשוט לא רואים את האירועים באותה עין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה