ויראלי

מורן אטיאס חושפת את בתה התינוקת לראשונה: דומה לה?

מורן אטיאס, שילדה לפני מספר חודשים את בתה הבכורה בגיל 41, חשפה לראשונה את פניה של בתה. דומה לה? צפו והחליטו
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס לא מפסיקה להתרגש, בכל יום, מבתה הבכורה אותה הביאה לעולם לפני חודשים אחדים, כשהיא בת 41, כאשר היא לא מפסיקה לשתף לגביה ברשתות החברתיות.
היום (חמישי) אטיאס חשפה את בתה לראשונה עם סרטון מתוק שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מציגה לראשונה את בתה לעוקבים כשהיא משחקת לה בלחיים ובתה המתוקה מחייכת. בנוסף אטיאס כתבה: "חדודים - לחיים שהדודות חייבות לתפוס, גדלו החדודים". לסטורי שהעלתה הוסיפה אטיאס את השיר - "פנתרה" של נועה קירל.
כזכור, לאחרונה העלתה אטיאס, כהרגלה מאז שבתה כאמור נולדה, פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה בין היתר: "אני לא מאמינה שאני אמא.. ואני יודעת שרבות מכן מרגישות שהן לא מאמינות שיהיו אמא כי ״עוד לא הכרתי את הבחור הנכון (עבורי) וזה אולי מאוחר או גדול עליי? איך אני אעשה את כל זה לבד? אבל בעיקר מה שאתן כותבות לי שאתן מרגישות זאת אכזבה".
אטיאס הוסיפה: "כך הרגשתי שלוש שנים שאני מאכזבת. שאני מוותרת על אהבה. מאכזבת נורמה. מאכזבת את ההורים, מוותרת על החלום כי מה שחינכו אותי להאמין שיש רק דרך אחת. את הדרך. את רואה אותה, סוללת אותה ומתהלכת בה. רק את. זה לא מאוחר מידי. אני בת 41 ועם דרייב מחודש של בת 20 בזכותה. ובלי ״הנסיך״ שאומר לי ״אני אעשה לך ילד״. לא חמוד. אני עושה ילד. לבד וביחד עם בורא עולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה