ויראלי

הציוץ של בת ה-19 נגד המיליונר שובר שיאי לייקים ברשת

קרב ציוצים בין מיליונר וחשוד בסחר נשים לבין הפעילה הסביבתית גרטה טונברג לקח כיוון אחר לגמרי בסופ"ש לאחר שהדבר הביא לכאורה למעצרו בגין פעילותו הבלתי חוקית. לצד זאת הציוץ של הנערה הפך לאחד הציוצים הוויראליים ביותר בהיסטוריה של טוויטר
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
ישנן הרבה ביקורות וחוות דעת על השפעתן השלילית של המדיות החברתיות למיניהן, אך בסוף השבוע האחרון הסתבר לרבים שלפעמים הן גם יכולות לעשות קצת טוב. קרב ציוצים ויראלי בין הפעילה הסביבתית הצעירה גרטה טונברג לבין המיליונר והמיזוגן אנדרו טייט כנראה הביא למעצרו.
מסיבה לא ברורה, טייט צייץ בסוף השבוע תמונה בה הוא מתדלק את הבוגטי שלו ותייג את טונברג. בציוץ כתב שיש לו בסך הכול 33 רכבים מזהמים ושהוא מבקש מטונברג את המייל שלה על מנת לשלוח לה את כל המידע על עד כמה הן מזהמות. היא מצדה אכן צייצה בחזרה את כתובת המייל הבאה: smalldickenergy@getalife.com. 
זה הרגע שבו טייט עשה טעות קריטית. הוא פרסם בתגובה מספר סרטונים עם הסברים מפורטים על היקף הזיהום של המכוניות. בסרטונים כיכבו גם כמה קופסאות פיצה עם כתובתו של טייט ברומניה, אליה הוא ברח עם אחיו לאחר שנחשד בסחר בבני אדם. על פי ההערכות, שהמדינה מכחישה, התמונה הזו עזרה לרשויות לעצור את טייט על מעשיו.
הרשת כמובן לא נשארה אדישה למעצר ואפילו אילון מאסק צייץ בתגובה: "לפעמים עדיף להכין פיצה בבית". טונברג רשמה: "זה מה שקורה כשאתה לא ממחזר קרטוני פיצה". 
מן הצד השני, עלו לא מעט קונספירציות לטובתו של טייט שטענו שהוא הופלל. כמו כן, הציוץ של טונברג הצליח לשבור שיאים בפני עצמו לאחר שהפך להיות הציוץ הרביעי הוויראלי ביותר עם מעל ל-280 מיליון לייקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה