תקשורת ומדיה

ישראל פריי ממשיך להסתבך: לא הופיע לדיון - וחויב במאה אלף שקל

העיתונאי ישראל פריי ממשיך להסתבך אחרי שבית המשפט השלום בירושלים פסק כי עליו לפצות את ישיבת חומש בסכום של 100,000 שקל בעקבות תביעת דיבה שהגישו כנגדו לאחר שבחר שלא להתייצב לדיון ואף לא שלח נציג מטעמו לדיון
מערכת ice | 
ישראל פריי (צילום מתוך טוויטר)
העיתונאי ישראל פריי נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות הסתה לטרור והסתה לאלימות. המעצר הגיע בעקבות שלוש תלונות מאזרחים בחודשים ספטמבר ואוקטובר בחשד להסתה לטרור, בעניין שני ציוצים שפרסם העיתונאי בטוויטר.
היום (ראשון) נודע כי פריי ממשיך להסתבך אחרי שבית המשפט השלום בירושלים פסק כי עליו לפצות את ישיבת חומש בסכום של 100,000 שקל בעקבות תביעת דיבה שהגישו כנגדו לאחר שבחר שלא להתייצב לדיון ואף לא שלח נציג מטעמו לדיון.
בכל התחיל לפני כשנה, בינואר 2022, אז הגישו הרב אלישמע כהן, ראש ישיבת חומש ומנכ"ל הישיבה, שמואל וונדי, תביעת דיבה באמצעות עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו נגד העיתונאי ישראל פריי, לאחר שפריי העלה  ציוץ בחשבון הטוויטר שלו ובו תמונה של מצבה ערבית שבורה וטען כי: "מתנחלים מהמאחז העברייני חומש תקפו בתים והשחיתו מצבות".
בית המשפט שדן בתביעות הדיבה הפנה את הצדדים להליך גישור. כאשר הגיעו ראש ישיבת חומש ומנכ"ל הישיבה לפגישה הופתעו לגלות כי פריי אינו נוכח בה. לאחר ניסיונות רבים להשיגו, ענה פריי כי לא ידע על הפגישה וזאת למרות שעורך דינו קיבל את החלטת בית המשפט המפנה את הצדדים למגשר.
שמואל וונדי מנכ"ל ישיבת חומש מסר: "פריי פרסם ואמר שקרים שלא היו ולא נבראו. לאחר שתבענו אותו הוא בחר לזלזל בבית המשפט ולא התייצב לדיונים. כעת מגיע זמן הפירעון, מי שמוציא שם רע - משלם"
עו"ד מנשה יאדו מסר: "פריי מתבטא באופן מביש ומסוכן ובלתי מבוקר וזו לו הפעם השנייה שהוא לא מתייצב למועדים אליהם בית משפט מזמן אותו, בפעם זו החליט ביהמ"ש ליתן פס"ד נגד פריי המחייב אותו בגין אי התייצבותו לדיון במלוא התביעה שהוגשה נגדו בגין דברור של עלילת שקר נגד מתיישבי חומש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה