ויראלי

קניה ווסט מאיים על נתניהו בשידור חי: "אני הולך להרוג אותך"

קניה ווסט התארח  בתוכניתו של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, וסיפק מופע אימים גדול כשהגיע רעול פנים, הילל את היטלר, ושלח מסר לבנימין נתניהו: "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה ואנחנו שולטים בבנקים, ואנחנו תמיד הורגים אנשים"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)
קניה ווסט ממשיך לעורר סערות אנטישמיות בקנה מידה עולמי. הראפר התארח אתמול (חמישי) בתוכניתו של איש הימין הקיצוני, אלכס ג'ונס, וסיפק מופע אימים גדול כשהגיע רעול פנים אחרי שהילל את אדולף היטלר  ואמר "אני רואה בו דברים טובים".
מכאן, להפתעתכם הרבה, הדברים רק הלכו והחמירו כאשר קניה ווסט התייחס גם לראש הממשלה העתידי של ישראל, בנימין נתניהו. ווסט שלף רשת על מקל  ונתן לה ככינוי את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו והעמיד פנים שהרשת היא נתניהו ואז הוא השמיע קול גבוה ואמר ממנה סטריאוטיפים אנטישמיים.
לאחר מכן כשהעמיד פנים שהרשת על המקל שהחזיק היא נתניהו, אמר: "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה ואנחנו שולטים בבנקים, ואנחנו תמיד הורגים אנשים". 
כזכור, ווסט הואשם באנטישמיות ונחסם מהרשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם לאחר שהאשים את הראפר פי דידי בשליטה על ידי ​​"אנשים יהודים". ההתבטאות של הראפר עוררה זעם גדול בעולם, בעוד שהוא הסביר כי "הוא לא יכול להיות אנטישמי כי אנשים שחורים הם יהודים בעצמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה