ויראלי

דרמה בלונה פארק: נערות נתקעו על רכבת הרים בגובה 20 מטר

ארבע נערות חולצו על ידי שירותי כבאות והצלה בלונה פארק בקליפורניה, זאת לאחר שנסיעה לא תקינה ברכבת הרים הותירה אותן תקועות באוויר בגובה של 20 מטרים מעל פני הקרקע
מערכת ice |  1
רכבת הרים (צילום unsplash)
ארבע נערות חולצו שלשום (שלישי) על ידי צוות של כיבוי והצלה בלונה פארק בקליפורניה, זאת לאחר שנסיעה לא תקינה ברכבת הרים הותירה אותן תקועות באוויר בגובה של 20 מטרים מעל פני הקרקע. הבנות עלו על רכבת הרים במרכז השעשועים סקנדיה בצפון היילנדס, כאשר הנסיעה נעצרה לפתע, והותירה אותן תקועות בגובה של כ-20 מטר מעל פני הקרקע כאמור.
הכבאים נקראו לאחר שהטכנאים בפארק השעשועים לא הצליחו לסדר את התקלה באופן ידני. צוות הכיבוי עלה על רמפה לגובה של 20 מטר כדי לחלץ את הנערות ולהביא אותן לחוף מבטחים. הברקסים של רכבת ההרים נותקו והבנות חולצו בזכות הכבאים. עדיין לא ידוע מה גרם להפסקת הנסיעה.
ממכבי האש נמסר כי האירוע עצמו נמשך כשעה. "אנחנו מתאמנים ללא הרף לאירועים מסוג זה". אמרו במכבי האש. אגב, ארבע הנערות לא נפצעו ויצאו בריאות ושלמות מרכבת ההרים אחרי הדרמה האדירה באוויר. לאחר מכן, כל הארבע קיבלו "פינוק" מפארק השעשועים - כרטיס כניסה חינם, כדי שיוכלו לחזור לפארק השעשועים לחוויה מתקנת, בתקווה שהפעם החוויה שלהן תהיה מהנה יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי , יש לסגור לאלתר את כל מתקני השעשועים (ל"ת)
    חקי חיון 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור