ויראלי

אירית רחמים זועמת: "האלימות הורסת משפחות ומפרקת בתים"

הכוכבת, שעלתה לאחרונה לכותרות בעקבות החשפיה שלה לגבי התמכרות לקניות, הגיבה לאירועי הטרור של השבוע והרצח האלים של יורי וולקוב על די רוכב אופנוע בבת ים
מערכת ice | 
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
אחרי סערת הווידוי אודות ההתמכרות שלה לקניות, מפיקת האירועים, זוכת ההישרדות ובת זוגתו של עמוס לוזון - אירית רחמים, הגיבה לאירועי הטרור של השבוע והרצח האלים של יורי וולקוב על די רוכב אופנוע בבת ים. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "הפיגועים הרצחניים אתמול בירושלים, חטיפת הגופה של הנער הדרוזי… שני האירועים האלו זעזעו אותי, אבל מה שזעזע אותי יותר, היה המקרה של יורי וולקוב ז״ל, שחצה אתמול בערב מעבר חציה עם אשתו בחולון, ונדקר למוות ע״י רוכב אופנוע, רק בגלל שהעיר לו".
"המקרה של יורי ז״ל מצטרף למקרה שארע לפני שבועיים, באיילון, בו רוכב אופנוע פגע קשה באמצעות הקסדה שלו, בנהג אחר שהעיר לו בכביש. כן, התקופה הזו מוציאה מכולנו חוסר סבלנות ועצבנות - הוויכוחים הפוליטיים, עליות המחירים והלחץ הכלכלי, המצב הביטחוני. כולנו קצרים, כולנו דרוכים, אבל - האלימות הורסת משפחות, גודעת חיים, מפרקת בתים", המשיכה רחמים.
"אני פונה אליכם - חייכו היום, עזרו לאדם, נהגו באדיבות - בכביש, בסופר, בתור לרופא. האנרגיה הטובה מדבקת, והאנרגיה האלימה גם היא מדבקת. הדביקו את האנשים סביבכם באופטימיות, בנדיבות, באהבה. רק ככה נצליח לחיות כאן בטוב יום שקט ורגוע לכולם, חודש כסלו מגיע הערב, חודש של ניסים ואור, הביאו אותם לעם ישראל, אנו זקוקים להם. מאוד", סיכמה זוכת נהישרדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה