רכילות עסקית

אירית רחמים משתפכת על עמוס לוזון: "קוסם או מלאך?"

אירית רחמים מתרגשת מתרומתו של בן זוגה עמוס לוזון, להכניס ספר תורה לזכרו של לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל: "כל כך גאה, אתה מסוגל להפוך את העולם"
מערכת ice | 
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
אחרי שתרם ספר תורה לזכרו של הלוחם נעם רז ז"ל, כתבה בת זוגו של עמוס לוזון, אירית רחמים פוסט של אהבה והערצה לאהובה.
"עמוסי שלי, כמי שחיה לידך, המון שנים, כששמעתי את הבטחתך לראשונה התפלאתי איך אתה מסוגל לעמוד מאחורי מילים כאלו גדולות", כתבה רחמים. "אבל היום אני יודעת יותר מתמיד, עד כמה אתה קוסם, עד כמה אתה מסוגל להפוך את כל העולם כדי לעשות טוב. אני מתלבטת מה אתה יותר – קוסם או מלאך".
 

המפיקה המפורסמת לא הסתפקה בכך והוסיפה: "בעבודה אינטנסיבית הפכת את העולם כדי שמשפחתו של נועם תוכל להכנס לשנה החדשה בידיעה שהישוב כולו יהיה מואר. בזכותו של נועם, ובשליחותך האישית. אני מתרגשת איתך ועבורך, אני רואה אותך, אתה באופוריה גם מעצם הצלחת "המבצע", וגם מהמשמעות שלו. גאה בך כל כך עמוס שלי, אתה באמת כל יכול. שליח מצווה אמיתי".
ביולי השנה חשפה בתו של עמוס לוזון, אור: "היום זה יום מרגש במיוחד עבורי, עבור משפחתי ועבור משפחת רז, משפחתו של הלוחם המנוח נעם רז. רנ"ג נעם דב רז הי"ד נהרג בפעילות מבצעית סמוך לג'נין והשאיר אחריו 6 ילדים ואלמנה. לפני שנהרג היה לו חלום להכניס ספר תורה, שנים שהוא אסף בקבוקים ריקים על מנת שיהיה לו מספיק כסף אך הוא לא הספיק. אבא שלי שהיום יותר מתמיד אני כל כך גאה שהוא אבא שלי, שמע את הסיפור, עזב הכל ונסע לשבעה. הוא נכנס לשם והודיע שהוא תורם ספר תורה לזכרו, וברוך השם היום ממש ברגעים אלו אנחנו זוכים להכניס ספר תורה לעילוי נשמתו של נעם היקר ומגשימים את חלומו. תודה לשם ותודה לאבא שלי שבע״ה תמיד ישלח לו שפע משמיים לתרום ולתת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה