ויראלי

זוכת האח הגדול מזועזעת: "לא בא לי להיות פה"

תקווה גדעון שיתפה בתחושותיה אחרי הפיגוע בירושלים: "הפיגוע הזה הפחיד אותי, הרעיד לי את הלב. אני יודע שאין משהו חזק יותר מהשגרה, אבל לא בא לי להיות פה היום. יום עצוב. הלוואי שלא נדע ימים כאלה יותר"
מערכת ice |  1
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
הפיגוע הרצחני בירושלים הבוקר (רביעי) בו מצא את מותו נער צעיר ונפצעו עוד עשרות, תפס את זוכת האח הגדול תקווה גדעון כלל אל מוכנה. אחרי שתכננה להגיע הבוקר לירושלים בעצמה, הפיגוע גרם לה לעצב רב אותו הביעה בפוסט כואב ומרגש באינסטגרם.
גדעון כתבה: "אתמול בלילה דיברנו על חג הסיגד. אמא אמרה לי שחשוב לה לעלות לירושלים להתפלל ואם אני רוצה להצטרף אליה. אמרתי לה שבתקופה האחרונה עם כל הפיגועים, אני מעדיפה שהיא לא תיסע לירושלים, בטח שלא בתחבורה ציבורית ושאם זה ממש חשוב לה והיא מתכוונת ללכת, אז אני אקח אותה ואצטרף עליה".

עוד המשיכה: "קמתי באיחור ממה שקבענו (הפעם זה היה לטובתי) התעוררתי לבוקר של פיגוע. הפעם ירושלים. לאחרונה זה הפך למציאות, לשגרה, פיגוע רודף פיגוע, המון חששות עד לפיגוע הבא. החג כבר לא יהיה כזה שמח. ומה שמעסיק אותי זה מתי זה יפסק? האם זו תחילתה של אינתיפאדה ואנחנו עוצמים עיניים? מי ישלם את המחיר ומתי תגיע ההרתעה? בוקר קשה ועצוב. שולחת חיזוק וחיבור לפצועים ובעיקר למשפחות. תהיו חזקים והלוואי שזה יהיה ההרוג האחרון של המלחמה הבלתי פוסקת הזו".
בסטורי אחר כתבה: "אין על החיילים שלנו בכל העולם כולו. שהשם ישמור עליכם, מה אנחנו בלעדיכם? תודה תודה תודה". על הצעיר הדרוזי שגופתו נחטפה כתבה: "מה לעזאזל קורה פה? ההיסטריה חוזרת על עצמה, חייבים הרתעה קשה, חייבים להחזיר את הביטחון לאזרחים".
לסיום הסבירה: "אל תחפשו לצחוק אצלי היום וגם אל תחפשו איזה קוד קופון. היום הזה כואב לי מדי בשביל להמשיך להעלות תוכן כאילו כלום. לא שופטת אף אחד שבוחר אחרת. אבל הפיגוע הזה הפחיד אותי, הרעיד לי את הלב. אני יודע שאין משהו חזק יותר מהשגרה, אבל לא בא לי להיות פה היום. יום עצוב. הלוואי שלא נדע ימים כאלה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה??- אז תלכי
    אירית 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריכים אותך פה
    סגור