שיווק ופרסום
תקווה גדעון ורון לוי יובילו את הקמפיין לשעוני CASIO, מה עלות המהלך?
זוכת האח הגדול והדוגמן/איש העסקים רון לוי נבחרו להוביל קמפיין ישראלי למותגי השעונים הבינלאומיים SHOCK-G ו- G-BABY מבית CASIO, באמצעות משרד הפרסום "Solutions ADV" בהשקעה של כמיליון שקל, תחת הסלוגן "השעונים הקשוחים בעולם"
מותגי השעונים מבית הענקית היפנית CASIO, בחר את הפרזנטורים תקווה גדעון ורון לוי להוביל את הקמפיין הדיגיטלי הישראלי החדש ורחב ההיקף בהשראת הסרט מר וגברת סמית'.
הקמפיין יעלה בזירה הדיגיטלית, אתרי תוכן ורשתות חברתיות ויכלול צילומי אופנה ואקסטרים שיציגו את קולקציית השעונים לגברים ולנשים לקיץ 2021 וימחישו את הסלוגן "השעונים הקשוחים בעולם".
הקמפיין שיצולם במלון היוקרתי ELMA בזיכרון יעקב ובחוף דור-הבונים, יכלול פעילות אקסטרים שטרם בוצעה בישראל במסגרת קמפיין אופנתי, כאשר בשיא הקמפיין הפרזנטורים יצולמו בעת צניחה חופשית בחוף דור- הבונים.
הקמפיין והדוגמנים שנבחרו יצולמו בהשראת סרט האקשן המצליח "מר וגברת סמית'", המתקשר לערכי מותגי השעונים הידועים כשעונים העמידים והקשיחים ביותר בעולם, אשר זכו בעבר בפרס גינס על חוסנם, וכן אורבניים ואופנתיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מהפנטים (ל"ת)נעה 06/2021/03הגב לתגובה זו1 0סגור