ויראלי

פאולה רוזנברג בווידוי חושפני: "הקשרים החברתיים שלי בעיקר בוואטסאפ"

המגישה של תכנית הבוקר בקשת 12 טוענת: "פתאום חשבתי על זה שאני רוב הזמן חיה כמו המשתתפים בריאליטי "הקבוצה", רק לא בקטע הרומנטי ובלי החלק של הפגישה הפיסית בסוף והנסיעה למקום מבודד"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
לא מעט ביקורות נכתבו על הריאליטי החדש של קשת 12 'הקבוצה', אבל דווקא המגישה פאולה רוזנברג השתמשה בשם כדי לספק וידוי מפתיע בפייסבוק שלה אמש (ראשון) לעוקבים שלה.
רוזנברג כתבה בפייסבוק שלה: "וידוי: פתאום חשבתי על זה שאני רוב הזמן חיה כמו המשתתפים בריאליטי "הקבוצה", רק לא בקטע הרומנטי ובלי החלק של הפגישה הפיסית בסוף והנסיעה למקום מבודד. אני מודה, הקשרים החברתיים שלי מתנהלים בעיקר בווטסאפ".

בפייסבוק התכנית של 'פאולה ולאון' נכתב: "ביום חמישי האחרון סרטון שהעלתה לרשת שירלי לשם, תחת הכותרת: "מה גברים עשירים רוצים?" סחף אחריו צפיות רבות וכמובן אין ספור תגובות - בקיצור כמו שנהוג להגיד - עוררה סערה הבוקר היא הסבירה לנו מה עומד מאחורי ההמלצות שלה. ומה חושבות וחושבים על זה חברי הפאנל שלנו? הנה תראו".
רק בסוף השבוע האחרון העלתה טור לישראל היום בו טענה: "אני פמיניסטית, על אף שאני חוטפת על זה לא מעט, באותה נשימה אני גם חושבת ש"את יכולה הכל" הוא אחד המושגים הרעילים ביותר בלקסיקון שלנו. הטור שלי השבוע הוא על על תקווה, ייאוש ומה שביניהם ועל הדרישה המוזרה של ח"כ אבי מעוז כתנאי לקואליציה".
 
יוטיוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתכנית מדברת יותר מידי ..נכנסת לדברי משיבים (ל"ת)
    אזרח 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור