ויראלי

הכפילה של ג'ניפר לופז נחשפת: "אני צריכה אבטחה צמודה"

הכפילה של ג'ניפר לופז נחשפת ומספרת כיצד היא זקוקה לאבטחה צמודה כדי לנוע ממקום למקום, עקב הדמיון בינה לבין הזמרת המצליחה 
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז (צילום shutterstock)
הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז מוכרת לציבור הרחב בעזרת מספר מאפיינים בולטים שלה, ביניהם הישבן האייקוני שלה. כעת, מסתבר שיש מישהי שהצליחה לשמר כמעט בדיוק את אותם המאפיינים ובהתאם לכך קוראת לעצמה הכפילה הרשמית של ג'יי לו - עם כל ההטבות שבאות לצד זה.
קוני פנה היא אשת עסקים אמריקאית בעלת דמיון רב לג'ניפר לופז. בעקבות הדמיון לזמרת היא טוענת שלא פעם היא צריכה אבטחה צמודה ואפילו סיוע מיוחד מהצוות כשהיא רוצה לצאת ולהיכנס ממקומות מסוימים כמו מסיבות.

אבל, למרות שישנם רבים שאולי לא היו נהנים כל כך מהעובדה שחושבים שהם מישהו אחר, פנה דווקא נהנית מכך מאד ואפילו קיבלה את השם "המלכה של לאס וגאס" היות והיא נחשבת לכפילה הרשמית של לופז.
לא ידוע אם לופז עצמה מודעת לפנה ומה היא חושבת על הדמיון ביניהם, אבל לא מפתיע שלאחר נישואיה לאקס בן אפלק יש דברים אחרים בהם חשוב לה להתרכז, דוגמת קידום מותג ביוטי שלה.
לאחרונה חשפה הזמרת את הסיבה לפרידה שלה מאפלק לפני 20 שנה וטענה כי באותו הזמן היו רבים שהיו נגד הזוגיות שלהם והאמינו שהיא לא האישה הנכונה בשבילו. בראיון חדש היא ציינה כי היום הם בפרק חדש וכי באופן רשמית היא ג'ניפר אפלק, למרות שכולם צריכים להמשיך לקרוא לה ג'ניפר לופז: "אני גאה בזה, אני לא חושבת שזו בעיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה