ויראלי

קים קרדשיאן נגד קניה ווסט: "עומדת לצד העם היהודי"

קים קרדשיאן, גרושתו של קניה ווסט, מגיבה לראשונה לאמירות האנטישמיות והקשות של האקס בשבוע האחרון. זה מה שהיה לה וכל משפחתה לומר בנושא
מערכת ice |  2
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
בשבועות האחרונים רצף האמירות האנטישמיות של קניה ווסט הביאו לכך שכמעט כל הארגונים והמותגים שמקשורים אליו ניתקו עמו קשרים. כעת, לאחר ההתבטאויות הקשות של ווסט משפחת קרדשיאן החליטה לקחת צד. הבוקר מרבית בנות המשפחה שיתפו את הפוסט הוויראלי של ג'סיקה סיינפלד, אשתו של ג'רי סיינפלד, שאומר: "אני תומכך בחבריי היהודים ובקהילה היהודית".
כידוע, קים היא גרושתו של ווסט ועמדה לצדו באינספור מקרים קשים וגם כאשר קרא לאימה קריס "קריס ג'ונג און", במיוחד לאור העובדה שווסט מתמודד עם הפרעה דו קוטבית. יחד עם זאת, אמירותיו הקשות כלפי העם היהודי, שעד כה עודדו ניאו-נאצים להפגין נגד יהודים בארה"ב, הן כנראה הקש ששבר את גב הגמל עבורה ועבור כל המשפחה.
למרות שמרבית בנות המשפחה, למעט קורטני בעת זו, שיתפו את המסר של ג'סיקה סיינפלד, קים בחרה להרחיב וכך כתבה: "דיבור נגוע שנאה הוא לעולם אינו תקין או מקובל. אני עומדת לצד הקהילה היהודית וקוראת לכך שהאלימות הנוראה והדיבורי מלאי השנאה כלפיה יפסקו מיד".
מי שהצטרפה לרצף השיתופים הללו היא לא אחרת מאשר אחת המתנגדות הגדולות ביותר למדיניות הישראלית בשטחים, הדוגמנית ג'יג'י חדיד, שגם מחקה את הפוסטים הקודמים שלה שכללו אמירות אנטי-ישראליות.
האמירות הקשות של ווסט הן לא הבעיה היחידה שהעיקה לאחרונה על קים ועל פי דיווחים אחרונים היא נאלצה להרחיב את צוות האבטחה של ילדיה המשותפים עם ווסט בבית ספרם לאחר שאביהם פרסם בפומבי את שם בית הספר. 
כאמור, ווסט החל את רצף אמירותיו הקשות עם הגעה לאירוע אופנה בו לבש חולצה גזענית כלפי הציבור האפרו-אמריקאי. לאחר מכן כשהסלים המצב הוא יצא ברצף אמירות אנטישמיות ואפילו טען שהוא לא יכול להיות אנטישמי כי הוא יהודי. בעקבות הדברים הללו החלו כלל המותגים עמם הוא עובד לנטוש אותו, החל מבלנסיאגה, ג'יי פי מורגן וכעת אדידס הצטרפה לרשימה זו לאחר לחצים רבים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא תת אדם מכוער, גם אם הוא דו קוטבי !
    תעבור להיסטוריה … 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם את האלבומים שלו אינם אומנות, אלא קשקשת מרוטשת.
    סגור
  • 1.
    צריך לתבוע אותו על הוצאת דיבה על העם היהודי
    מוטי 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבקש להפעיל את כל הקשרים שלכם בארה"ב כדי לתבוע את הכיסים הזה ולהוציא אותו מחוץ למערכת ולשים אותו בכלא...ששם ישיר מוזיקת ראפ לאסירים
    סגור