ויראלי

בית ספר יסודי אוסר על אתגר הטיקטוק המסוכן הזה

בית הספר היסודי 'ליברטי', פרסם בפייסבוק כי "אתגר הצ'יפ האחד", לא יתאפשר בשטח בית הספר, עקב הסכנות החמורות שלו
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
בית ספר יסודי בעיר סיו סיטי, שבארצות הברית, אסר על אתגר אוכל פופולרי בטיקטוק, בשל חששות לגבי בטיחות. ביום רביעי אחר הצהריים, בית הספר היסודי 'ליברטי', פרסם בפייסבוק כי "אתגר הצ'יפ האחד", לא יתאפשר בשטח בית הספר. האתגר כולל אכילת שבב טורטיה בודד של המותג Paqui, עשוי מהפלפל החריף ביותר על פני כדור הארץ - קרולינה ריפר. לאחר מכן, המפתח הוא לראות כמה זמן אתה יכול להמשיך בלי לשתות חלב או מים.
בית הספר ציין בפייסבוק, שהמרכיבים לאתגר השנה קשים יותר משנים קודמות. "בעוד שחלק מהתלמידים חווים רק אי נוחות מתונה מהאכילה, חלק מהתלמידים יכולים לחלות במחלה קשה, לחוות בעיות נשימה או לאבד שליטה על תפקודים גופניים מסוימים באופן זמני, כתוצאה מבליעת אפילו כמות קטנה מהצ'יפס", נכתב בפוסט של בית הספר בפייסבוק. "סטודנטים יכולים גם לחוות גירוי בעור רק מלהחזיק בצ'יפס". גורמים רשמיים גם מבקשים מההורים לעזור לעקוב אחר מה שהילדים מביאים לבית הספר בכל יום. מחוז בתי הספר הקהילתיים של סיו סיטי אומר שיש להם לפחות דיווח אחד על תלמיד מקומי ש"מושפע" מהאתגר הזה.
"המחוז קיבל דיווח אחד על תלמידים שהושפעו ממגמת טיקטוק 'אתגר הצ'יפ האחד'. למרבה הצער, מגמה זו, כמו רבות אחרות, מסכנת לעתים קרובות את בריאותם ובטיחותם של התלמידים שלנו. כדי לשמור על בטיחות התלמידים שלנו, אנו מבקשים את עזרת משפחותינו כדי להבטיח שתלמידים לא יביאו סוגים אלה של צ'יפס לבית הספר. אנו גם מעודדים הורים לדבר עם תלמידיהם על הסכנות שבטרנדים כמו זה", כך על פי ההצהרה רשמית ממחוז בתי הספר הקהילתיים של סיו סיטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה