ויראלי

הצמודה של עומר אדם חושפת את כל הסודות: "זמינה 24/7"

אור לוזון, הסטייליסטית שרק בשבוע האחרון השיקה קולקציה ראשונה ב'עדיקה' שהספיקה לגרוף 800 אלף שקל בתוך קצת יותר משעה, מספרת על הזמר המפורסם ועל מערכת היחסים עם בת הזוג של אבא עמוס לוזון, אירית רחמים
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
אור לוזון כבר מזמן לא רק בתו של איש העסקים עמוס לוזון, היא הפכה לכוכבת עולה בתעשיית הבידור הישראלית והאופנה בתור הסטייליסטית הצמודה של הזמר עומר אדם ושל כמה מחבריו.
רק בסוף השבוע האחרון היא עלתה מדרגה והשיקה יחד עם רשת האופנה "עדיקה" קולקציית קפסולה בעיצובה עם הסטייל שמאפיין את לוזון, שהצליחה בתוך קצת יותר משעה לגרוף כ-800 אלף שקל בהשקה אליה הגיעו שורה של מפורסמים. 

אירית רחמים, שנמצאת בזוגיות עם אביה של אור, עמוס לוזון, הגיעה יחד עם אביה כדי לכבד אותה בהשקה הנוצצת. מלבדם, גם הגיעו לפרגן כוכבות כמו דניאל גרינברג, שי מיקה, ניבר מדר, אודיה אזולאי, רוסלנה רודינה וקים אור אזולאי ועוד.
בראיון שהעניקה ל-TMI סיפרה לוזון על הקולקציה החדשה, מה לא כולם יודעים על הזמר עומר אדם ומה לגבי מערכת היחסים שמרגישה קצת מתוחה עם בת הזוג של אבא? "אני פעם ראשונה מעצבת קולקציית קפסולה, מתרגשת. פעם ראשונה שאני מעצבת בגדים. אנחנו לא בדיסטנס. אנחנו ביחסים מכבדים, היא בת הזוג של אבא שלי וזהו".
על העבודה עם עומר אדם: "הכי כיף בעולם. מצחיק בעיקר. הוא אוהב לעשות את הדברים בדקה ה-90. צריך להיות בהיכון כל הזמן וזמינה 24/7, אחרת יקרה מקרה החתונה כמו של מורן בן אסולין שהוא התלבש לבד". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה