ויראלי

צפו בתיעוד המחריד: שוטר יורה ופוצע קטין בסניף מקדונלד'ס

תיעוד מחריד ביותר של אירוע ירי מסתובב בימים האחרונים בטוויטר ומציג כיצד שוטר יורה לכיוון רכב ובו קטין וכל זה בחניית סניף מקדונלדס
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום Stock Catalog /flickr)
תיעוד נוראי ממצלמת גוף של שוטר, מתחילת החודש, הפך לוויראלי ברחבי טוויטר היות ומציג כיצד אותו השוטר באזור סאן אנטוניו בטקסס יורה ופוגע ברכב בו נוהג נער בן 17 שאכל המבורגר ברכבו וכל זה בחניית סניף מקדונלד'ס מקומי. 
רקע המקרה ההזוי הזה מתברר כעת ומסתמן כי השוטר זיהה את הרכב של הנער, אריק קנטו, מתקרית אחרת במהלך היום ולכן ניגש לרכב לעצור את הנהג. כאשר הנער ראה את השוטר פתח את הדלת ונסע לאחור בעודה פתוחה. בעקבות זאת פתח השוטר, אשר נמצא רק שנה בתפקידו, בירי לעבר הרכב ופגע בנער הנוהג, אך לא באדם שישב לצדו. לטענת השוטר פתח בירי כי הנער הכה אותו ראשון.
המקרה כמובן נמצא בבדיקה בעת זו, אך הוא כבר הספיק לעורר ביקורת רבה בקרב אלו שצפו בסרטון המקומם. הטענה העיקרית היא כי בעוד הנער נמצא בבית החולים הוא הואשם בבית משפט בכך שניסה לברוח משוטר. בשלב מאוחר יותר שופט קבע כי לא ניתן להאשים ולהרשיע את הנער בכך.
דיווח חדש מטעם משטרת העיר סאן אנטוניו מציין כי השוטר פוטר מעבודתו וזאת לאחר ששבר כללים בסיסיים בכל עבודת שיטור שיש לבצע וכי למרות שכנראה הייתה התנגדות מצד הנער תחילה, היא לא הצדיקה ירי מצד השוטר. למרות זאת, בשלב זה לא ברור האם יוגשו כנגד השוטר האשמות רשמיות כלשהן שיכולות להוביל להרשעה בבית משפט. 
זו לא הפעם הראשונה שאירוע נוראי שכזה מתרחש בסניף של מקדונלדס. בחודש שעבר דווח על מקרה חריג בו אדם נכנס עם גרזן למקדונלדס בניו יורק ואיים על הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה