ויראלי

רוסלנה רודינה בלי קסדה: רוכבת עם חברת כנסת ולא נזהרת

רוסלנה רודינה העלתה לאינסטגרם שלה סרטון בו היא תופסת טרמפ עם חברת הכנסת מירב בן ארי על אופניים חשמליים. אבל שכחה רק דבר אחד – לחבוש קסדה
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום שי כהן ארבל)
דוגמה לנוער? הדוגמנית, השחקנית ואם בנו של אייל גולן, הלא היא רוסלנה רודינה, העלתה סרטון לאינסטגרם שלה בו היא נראית מאוד משועשעת ותופסת טרמפ על אופניים חשמליים עם חברתה.
החברה המפורסמת לא פחות היא ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד). השתיים מכירות מהתקופה בה כיכבו יחד בגולסטאריות, סדרת הלהיט של הוט ששודרה לפני כשנתיים, שם שיתפו פעולה על מגרש הכדורגל.
כעת נפגשו השתיים בחניון תל-אביבי ובסרטון נראית חברת הכנסת משחררת את האופניים החשמליים ואז מרכיבה את חברתה רוסלנה. אולם בעוד שח"כ בן ארי חבשה קסדה, רוסלנה לא עשתה זאת. נקווה שתזכור להבא.
בפוסט אגב כתבה רוסלנה: "חברת כנסת לוקחת אותי על אופניים!" ותייגה את מירב בן ארי, שמחה גואטה, מיטל דיין ואורטל עמר.

אתמול, בילתה רוסלנה באירוע השקה חגיגי של המותג עדיקה, שם פגשה לא אחרת מאשר דניאל גרינברג, גרושה נוספת של אייל גולן. השתיים לא פנו האחת לשניה ועל פי הדיווחים אף נרשמה ביניהן התעלמות מוחלטת והן לא החליפו מילה כלל במהלך האירוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליצני וצר
    יולי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של ליצני חצר משעמם להם שאתם נופלים על רוסלנה רודינה ועוד בכללי על שאר אנשים חבורה של ליצנים עוד מעט אתם יכולים להמציא להחפיש מי אתם בכלל
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין (ל"ת)
    אקדמאי אשכנזי נאה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור