ויראלי

תמונה ראשונה מהקבר של המלכה אליזבת נחשפת

תמונה ראשונה של אבן הזיכרון הכנסייתית של המלכה אליזבת השנייה פורסמה על ידי הארמון: אבן שיש שחורה בקפלת סנט ג'ורג', הנושאת את שם המלכה המנוחה ואת שמות בעלה והוריה. הקפלה היא מקום מנוחתם של מלכים ומלכות עוד מימי הנרי השביעי במאה ה-16. בשבוע הבא תיפתח טירת וינדזור לציבור
מערכת ice | 
אבן הזיכרון למלכה אליזבת בווינדזור (צילום האוסף המלכותי)
התמונה הראשונה של הכיתוב על אבן הזיכרון החדשה שמציינת את מקום מנוחתה האחרונה של המלכה אליזבת השנייה בווינדזור שוחררה. לוח השיש השחור הבלגי המגולף ביד נושא באותיות פליז את שמות המלכה, בעלה, הנסיך פיליפ, והוריה, ג'ורג' השישי ואליזבת, המלכה האם.
האבן הוצבה ברצפת קפלת הזיכרון של המלך ג'ורג' השישי בקפלת סנט ג'ורג', שם נקברו כל ארבעת בני המלוכה, שהיו חברי מסדר הבירית. גם האפר של הנסיכה מרגרט קבור בקפלה, אם כי שמה אינו כלול בכתובת.
באבן הטרייה כתוב כעת "ג'ורג' השישי / 1895-1952", "אליזבת / 1900-2002" ואחריו כוכב בירית מתכת, ואז "אליזבת השנייה / 1926-2022" ו"פיליפ / 1921-2021". האבן הקודמת ברצפת הקפלה נשאה כתובת עם שם המלך לשעבר והמלכה האם באותיות זהב.
ארמון בקינגהאם פרסם תמונה של הלוח, מוקף במחווה פרחונית ובזרים, לפני הפתיחה המחודשת של טירת וינדזור בשבוע הבא. המבקרים יוכלו לבקר ולחלוק כבוד באתר הקבורה בכל יום שבו קפלת סנט ג'ורג' פתוחה לקהל הרחב, בימי ראשון, כאשר היא פתוחה למתפללים בלבד, החל מה-29 בספטמבר. הפתיחה המחודשת חלה 10 ימים לאחר שהמלכה הובאה למנוחות עם הנסיך פיליפ, שמת לפני 17 חודשים.
קפלת הזיכרון של המלך ג'ורג' השישי - אגף אבן שנוסף לצד הצפוני של הבניין, מאחורי מעבר קוויר הצפוני, בשנת 1969 - הוזמנה על ידי המלכה כמקום קבורה לאביה. הוא הובא למנוחות במקור בכספת המלכותית לאחר מותו ב-1952 לפני שהועבר לקפלה.
גם האפר של הנסיכה מרגרט הונח בתחילה בכספת המלכותית לאחר מותה בשנת 2002, לפני שהועבר לקפלת הזיכרון עם ארונות הקבורה של הוריה כאשר המלכה האם מתה שבועות לאחר מכן. ארונו של הנסיך פיליפ נקבר בכספת המלכותית בקפלה, מוכן להעברה לקפלת הזיכרון כאשר המלכה מתה.
קפלת סנט ג'ורג' היא מקום מנוחתם של מספר מלכים ומלכות עוד מקבורתו של הנרי השביעי במאה ה-16. מאז נבנה הכספת המלכותית על ידי ג'ורג' השלישי, רוב המלכים ובני משפחת המלוכה הובאו שם למנוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה