ויראלי

דייויד בקהאם עוכב למשך 13 שעות בדרך להלוויית המלכה

כדורגלן העבר, נאלץ להמתין יותר מחצי יממה כדי לחלוק כבוד אחרון למלכה אליזבת. כשאנשים הציעו לו לחלוף על פניהם, הכוכב סירב ורצה להמתין כמו כולם בתור הענק
מערכת ice | 
דייוויד בקהאם (צילום פייסבוק/ דייוויד בקהאם, יוטיוב/ 1News)
ההלוויה של המלכה אליזבת השנייה תתקיים מחר (שני). בימים האחרונים, ארונה של המלכה הוצב בארמון ווסמיניסטר, למשך 23 שעות בכל יממה, על מנת שתושבי הממלכה יוכלו לומר שלום אחרון. הבריטים נהרו והיו מוכנים לעמוד יותר 10 שעות בתור שנפרס על פני שמונה קילומטרים, בשביל לחלוף על פני הארון למשך כמה שניות.

ביום שישי האחרון, סלב בריטי אחד מפורסם מאוד, הלא הוא דיוויד בקהאם, נצפה עומד 13 שעות בתור, כאחרון האזרחים. הנוכחים דיווחו, שכאשר אנשים הציעו לכדורגלן העבר לעקוף אותם, הוא סירב בנימוס ורצה להמתין כמו כולם. "גדלתי בבית שחונך על פי ערכי המלוכה. אם סבא וסבתא שלי היו בחיים היום, אני יודע שהם היו רוצים להיות כאן. לכן אני כאן בשמם ובשם המשפחה שלי", אמר בקהאם בראיון לרשת מקומית.
 
"כמות הפעמים שהצלחתי לפגוש אותה במהלך הקריירה שלי, היה לי מזל. לייצג את המדינה שלי, להיות קפטן של המדינה שלי", הוסיף הכוכב. ההלוויה תתקיים ביום שני, בשעה 11:00 שעון לונדון, במנזר ווסטמיניסטר. בטקס היו נוכחים כאלפיים איש וביניהם מנהיגים מכלל קצוות העולם ונציגי משפחת המלוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה