ויראלי

למה בן סטילר ושון פן הוחרמו על ידי רוסיה?

הקרמלין מודיע היום שהוא מחרים ואוסר כניסה של 23 אנשים וביניהם מספר פנים מוכרות, דוגמת שון פן ובן סטילר
מערכת ice | 
בן סטילר (צילום אינסטגרם)
טרנד ההחרמות סביב רוסיה עולה שלב, אלא שהפעם היא זו שמחרימה ולא רק את ארה"ב, אלא גם את הכוכבים ההוליוודיים שלה. לא פחות מ-23 אנשים לא יכולים יותר לבקר באדמת רוסיה וביניהם השחקנים בן סטילר ושון פן.
ההחרמה כנגד השחקנים הינה תגובת הקרמלין לכך שפן צילם לאחרונה סרט דוקומנטרי על המלחמה באוקראינה ואף הצהיר ששקל להתגייס למלחמה בעצמו ולקחת עליו נשק. בן סטילר מצדו סייר עם מספר סנטורים אמריקאים בזירות שונות באוקראינה ואף נפגש עם הנשיא זלנסקי, בתור שגריר מטעם ארה"ב.
בעת נאום מצולם מאוקראינה סטילר אמר: "החיפוש אחר ביטחון היא זכות בסיסית ויש להגן על הזכות הזו עבור כל אדם". כל אלו ועוד, הקרמלין אומר, הן פעולות עוינות ו"רוסיפבויות" שמקורן בממשלת ארה"ב.
סוג זה של פעולות והכרזות מתנהל באופן רציף בין ממשלות ארה"ב ורוסיה מאז תחילת המלחמה, כשהראשונות שבהן היו הסנקציות של מדינות המערב כנגד רוסיה. רוסיה מצדה הגיבה על ידי סנקציות משל עצמה, דוגמת איסור כניסה של ביידן, בנו של ביידן והילרי קלינטון למדינה והקפאת הנכסים שיש להם בה.
 
תגובה רשמית על ההחרמה הרוסית נגדם טרם התקבלה מטעם סטילר ופן. לאחרונה דווח כי המלחמה חודרת לתחומים נוספים ושבוע שעבר צפינו בטניסאית אוקראינית כשהיא מסרבת ללחוץ את ידה של היריבה הבלרוסית. כמו כן, בתחום משבר האנרגיה נודע כי רוסיה תפסיק לחלוטין את הזרמת הגז לאירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה