ויראלי

אינסטגרם השעתה את החשבון הנרחב של פורנהאב בפלטפורמה החברתית

לפני שהחשבון של אתר הסקס הוסר מאינסטגרם, ל-Pornhub היו 13.1 מיליון עוקבים ויותר מ-6,200 פוסטים. נציגי Meta, חברת האם של אינסטגרם, לא הגיבו לבקשת תגובה

מערכת ice |  1
פורנהאב ואינסטגרם (צילום unsplash)
המהלך מגיע חודש לאחר ש-Visa ומאסטרקארד ניתקו את הרשאות התשלום של TrafficJunky, זרוע הפרסום של חברת האם Pornhub MindGeek. זה בא בעקבות פסיקת בית משפט פדרלי ביולי שדחתה את בקשתה של ויזה להסרה מתיק שבו נתבעת MindGeek על הפצת פורנוגרפיית ילדים לכאורה ואשר טוענת ש-Visa הקלה ביודעין על יכולתה של MindGeek לייצר רווח מהתוכן הבלתי חוקי.
בחשבון האינסטגרם שלה, Pornhub שיתפה סרטונים ותמונות לא פורנוגרפיות. עם זאת, הוא "קידם פורנוגרפיה באופן ישיר" והציג סרטונים כמו "Next Career Goal" המעודדים אנשים להפוך למבצעי פורנוגרפיה, לדברי דאון הוקינס, מנכ"ל המרכז הלאומי לניצול מיני. ה-NCOSE היה בין קבוצת תומכים שפעלה באינסטגרם להסיר את Pornhub.
"אינסטגרם בוחרת באומץ להפסיק את שיתוף הפעולה עם Pornhub, והגיע הזמן שכל הישויות התאגידיות ילכו בעקבותיה", אמר הוקינס.
חשבון הטוויטר של Pornhub (3.4 מיליון עוקבים) נשאר פעיל, וכך גם ערוץ היוטיוב הרשמי שלה (882,000 מנויים), שבו הוא משתף תוכן וידאו "בטוח לעבודה".
ביוני התפטרו מנכ"ל MindGeek, Feras Antoon ו-COO דיוויד טאסילו. גם החברה מונטריאול, קוויבק, פיטרה מספר לא ידוע של עובדים.
התובעת בתיק נגד MindGeek שמכנה את ויזה כנתבעת היא סרינה פליטס, שכשהייתה בת 13 אמרה שהיא הולחצה על ידי החבר שלה דאז ליצור סרטון בעל אופי מיני מפורש - שלטענתו העלה ל- Pornhub ללא ידיעתה או הַסכָּמָה. Fleites הוא אחד מיותר משני תריסר תובעים בודדים שתבעו בשנה שעברה את Pornhub ו-MindGeek, בטענה לניצול ומונטיזציה של פורנוגרפיית ילדים, סרטוני אונס, תוכן שנסחר בו ותוכן גנוב.
בהצהרה קודמת, MindGeek אמרה כי יש לה "אפס סובלנות לפרסום תוכן לא חוקי בפלטפורמות שלה, והנהיגה את אמצעי ההגנה המקיפים ביותר בהיסטוריית הפלטפורמות שנוצרו על ידי משתמשים... כל רמז שמיינדגיק לא לוקח ברצינות את חיסול החומר הלא חוקי הוא שקר באופן מוחלט."
החברה טוענת שהיא אסרה העלאות מכל מי שלא הגיש תעודה מזהה שהונפקה על ידי ממשל שעוברת אימות של צד שלישי, ביטלה את היכולת להוריד תוכן בחינם, שילבה מספר כלים לניהול תוכן והפעילה טביעת אצבע דיגיטלית של כל הסרטונים שנמצאו בהפרה של המדיניות שלה האוסרת על תוכן שאינו בהסכמה וחומר התעללות מינית בילדים (CSAM) כדי לסייע במניעת פרסום מחדש של סרטונים שהוסרו. MindGeek גם אומרת שהיא הרחיבה את כוח העבודה והתהליכים המתווכים שלה, ושיתפה פעולה עם עשרות ארגונים ללא מטרות רווח ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ח (ל"ת)
    ייאעא 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור