ויראלי

אלמנתו של אלדד פרי חושפת: הייתה בהיריון בזמן הרצח

יזם הנדל"ן אלדד פרי הותיר אחריו עסק מתפרק ואלפי משקיעים שנותרו בלי דירות, ואלמנתו חושפת מה עבר על המשפחה מאז הרצח שהסעיר את ענף הנדל"ן. עתה גם נחשף כי הייתה בהיריון בזמן הרצח אך איבדה את התינוק מהלחץ: "זה הפיל אותי סופית"
מערכת ice |  1
נועה פרי (צילום מסך)
תשעה חודשים לאחר הירצחו של יזם הנדל"ן אלדד פרי בפתח בית הכנסת, אלמנתו חושפת מה עבר על המשפחה בפרשה שהסעירה את עולם הנדל"ן, ושלמרות שהמצב היה היה קשה לא האמינה שמישהו מהלקוחות יפגע בו: "אלדד האמין שזה רק עניין של זמן, הוא יביא תוצאות. אנשים לא יפסידו כאן כסף".
כזכור, איש העסקים נרצח במהלך בוקר יום שישי בקיץ שנה שעברה על ידי מתנקש רגע לאחר שיצא מבית הכנסת בו נהג להתפלל בעיר מגוריו רחובות. המתנקש: דניאל קידר בן 64 מראשון לציון, ירה ביזן שבעה כדורים מטווח קרוב וזאת לאחר השקעותיו במיליונים שירדו לטמיון בעקבות נפילתו של פרי - חובות של חצי מיליארד שקל לחברת הנדל"ן שלו שהובילה להקפאת הליכים ובקשה לחדלות פירעון.

בריאיון שערכה בחדשות סוף השבוע עם ברהנו טגניה, מספרת נועה כי במהלך המשפט נגד קידר, היא גילתה כי הייתה בהיריון: "אמרתי, זאת מתנה, זה נס מבורא עולם. שבתוך כל האבל הזה, יש לי עוד חתיכה קטנה של אלדד. זה החזיק אותי, זאת תקווה". אולם בבדיקה שגרתית של האולטרה-סאונד היא הבינה שלתינוק אין דופק, בשבוע ה-19: "לא האמנתי שבורא עולם ייקח ממני גם את זה, זה הפיל אותי סופית"
 
אלמנתו של יזם הנדל"ן תיאלץ בקרוב לעזוב את הווילה היוקרתית ולעבור לדירה צנועה, והיא מאמינה כי תקבל את מה שמגיע לה מבחינה חוקית, כמו גם שלנושים יימצא פיתרון הולם וסוף טוב לפרשה: "אניב אמונה שלמה שבורא עולם לא עוזב אלמנה ויתומים וכל מה שאנחנו רוצים זה מה שמגיע לנו, בזכות לא בחסד, ולא על פני אף אחד, לא על חשבון איש.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בזמן הגניבה והעושק והמרמה שהוא עשה היית בהריון זה לא (ל"ת)
    אילן 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור