ויראלי

הראפר לוקאץ' מתפוצץ: "המלצר שאל אם אני צריך קינוח?"

הראפר איתי לוקץ' על התמודדותו עם אפליה על רקע משקל גופו, שהוא חווה שנים: "אני לא מאמין לדואגים - התעשייה בנויה על כך שאומרים לך שאתה לא בסדר", על חוויות בעבר: "הזמנתי קינוח, המלצר שאל 'בטוח שאתה צריך?"
מערכת ice |  4
עסקים קטנים (צילום pixabay)
רק השבוע התעוררה ברשתות החברתיות סערה של ממש לאחר שעדן בן זקן העלתה תמונה שלה בבגד ים, כשהיא אוחזת את בנה הפעוט ומיד חטפה מכל הכיוונים מצד אנשים שלדעתם התמונה לא מכבדת את היותה אמא ולא צנועה. הראפר, השחקן, הקומיאי והעיתונאי איתי לוקץ' שוחח עם איריס קול ב-103FM והתייחס לתופעת השמנופוביה הפושטת בחברה וברשתות בפרט, גם במציאות של 2022.
"אני מתמודד עם זה בלי סוף", הודה לוקץ' בפתח השיחה. "דעות קדומות, אפליה, אנשים שחושבים שמותר להם להגיד מה שהם רוצים, שמכירים אותך. אני חווה שמנופוביה, אפליה על בסיס עודף משקל, כל החיים שלי. מרמה שאני יכולה להיכנס למונית והנהג יתחיל להגיד לי כמה אני אוכל יותר מדי וכמה אני צריך לסתום את הפה ולשתות כוס מים. או אפילו בבית קפה, אני מזמין קינוח והמלצר שואל אותי 'אתה בטוח שאתה צריך את זה?'".
עוד הבהיר כי הוא אינו מאמין לאלו שטוענים שההערות על עודף משקלו מגיעות מדאגה נטו. "הם טועים ברמה שקשה לתאר. מבחינת קבוצות סיכון, עשר הקבוצות הכי גדולות עודף משקל הוא התשיעית מהן. אנשים באים ואומרים לי 'אני דואג לך', אבל בן אדם שמעשן חצי קופסה ביום סטטיסטית בהרבה פחות בריא ממני".
"אני תמיד אומר 'אני יצאתי מהגיהנום'", שיתף, והדגיש: "הרבה פעמים הסביבה התומכת היא הייתה הכי קשה. חברים קרובים שאומרים 'אנחנו דואגים לך', או מסתכלים עליך כאילו יש לך בעיה. תעשיות הדיאטה המזעזעות, 95 אחוזים מהדיאטות לא עובדות, הסיכוי לרדת במשקל ולשמור על זה הוא פחות מחמישה אחוז ועדיין כל התעשייה עובדת על לך שאומרים לך 'אתה לא בסדר, אתה נשבר'. אנחנו לא נשברים - יש לנו התמכרויות ודחפים, זה זמין ונמצא בכל מקום. פעם הייתי מעשן 3 קופסאות ביום, להפסיק לעשן סיגריות זו התמכרות הרבה פחות קשה, אוכל אתה תמיד צריך לאכול".

בסיום השיחה, שוחחו הזמר ואיריס קול על אלבומו החדש של לוקץ' - 'ברוכים הבאים לבית הפנקייק'. בנוסף, הזכירו השניים את הופעתו הקרובה ברידינג 3, שתתקיים בתאריך 09.07.2022. "זו ההופעה הכי גדולה שעשיתי", סיכם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איתי תקרא דחוווווווווווף
    הדאיטנית 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נורא מאוכזבת ממך שלא הגעת שוב לפגישה... אתה עלית ב50 קג לאן בסוף תגיע? אני מאוכזבת. תבוא מחר לפגישה ונדון ביחד איך נגרום לך לאכול במקום כמו 10 אנשים ל5 אנשים בבקשה לא להחנות את הגרר שלך בכניסה למבנה שלי. ואם אתה מפליץ תכוון לבית של האקס שלי יש לי איתו חשבון פתוח שלך הדיאטנית איתי
    סגור
  • 2.
    תפליץ על המלצר ותשב עליו הוא יברח (ל"ת)
    דנה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איזה 7ביל הקוקאץ הזה
    חואן 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מה שמלצרים שואלים בסוף המנה הראשית. כתבת התמסכנות ומביכה בהחלט. ממש לא ראפרי מצידו.
    סגור
  • אתה שמנופוב דוחה
    מה הבעיה שלך? 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי אף פעם אבל אף פעם לא שאלו ולא שואלים אם אני צריך קינוח. אז זה לא נכון מה שכתבת ואתה סתם שונא אנשים שלא עשו לך שום דבר רע ואתה פשוט שמנופוב דוחה ברמות
    סגור