ויראלי

נוביק הביך את ישראל כץ בטוויטר לאחר שהעלה ציוץ שגוי

העיתונאי קלט טעות בברכה לדולגופיאט: "הבאתי כבוד רב וגאווה למדינת ישראל" ועקץ: "מרגש: שרים ואישי ציבור מתקשרים בדקות האחרונות לישראל כץ ומברכים אותו על הישגו המרשים", השר לשעבר כעס: "עיתונאי בעל עיניים מפחידות" וזה עלה לו ביוקר
כפיר אדר | 
עקיבא נוביק, ישראל כ"ץ (צילום תאגיד השידור, מתוך פייסבוק)
טענות שכתב היום (ראשון) שר האוצר לשעבר ישראל כץ נגד העיתונאי עקיבא נוביק, התהפכו עליו ומתוקף הוא עבר לצד המותקף כאשר שימוש במילים, שאולי היו הרמה להנחתה עבור נוביק.
תחילה, ציוץ שהעלה כץ לטוויטר שלו במטרה לברך את דולגופיאט, אך בירך את עצמו במקום כשכתב: "כולנו מצדיעים לארטיום דולגופיאט זוכה מדליית הזהב האולימפית על ההישג הענק, הבאתי כבוד רב וגאווה למדינת ישראל, בהצלחה בהמשך הדרך", נוביק הוסיף צילום מסך וכתב: "מרגש: שרים ואישי ציבור מתקשרים בדקות האחרונות לישראל כץ ומברכים אותו על הישגו המרשים, מירי רגב: כבר לפני שנים הענקתי מלגה לישראל כץ".
 
כץ הגיב על כך בציוץ זועם: "עיתונאי בעל עיניים מפחידות שנקרא ע״ש תנא צדיק. הורחק מערוץ מסחרי ונקלט בערוץ ציבורי כשופר לסיכול יריבים פוליטיים. מתפקד נגדי כמו החייל היפני ביערות במלחמת העולם השנייה, שלא עודכן שהמלחמה הסתיימה. יאללה שחרר".
נוביק ניצל זאת כדי לעקוץ ולתת מכה מתחת לחגורה כשהעלה תמונה לא מחמיאה של כץ וכתב: "אחי....", לאחר מכן הוסיף בציוץ נוסף: "לא יודע מי כותב לישראל כץ את הציוצים אבל הוא גאון".
 
עיתונאים נוספים חגגו גם כן את הסיטואציה בין חבר הכנסת לעיתונאי. בן כספית טען: "שכחת את הקשר למחתרת! לא מתאים, ישראל", רועי ברגמן מכלכליסט הוסיף: "תראו את הפלוס: לפחות הוא הפסיק לצייץ על כלכלה", נועה לנדאו מ'הארץ' הוסיפה: "בין הפותרים נכונה יוגרל פרס". חיים הר זהב הוסיף: "והפעם בפינתנו ״ח״כים בטריפ רע של אמדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה