ויראלי

שיערות מראשו של קורט קוביין נמכרו בסכום המטורף הזה

הסולן והגיטריסט האגדי של להקת נירוונה שהתאבד ב-1994, השאיר מזכרת קריפית במיוחד שהתגלגלה למכירה פומבית, מדובר בשש שיערות בלבד של האמן, מי קנה אותן ומה הסכום המטורף ששילם?
מערכת ice | 
קורט קוביין (צילום צילום מסך יוטיוב)
שיערו של הגיטריסט קורט קוביין נמכר תמורת יותר מ-14,000 דולר במכירה פומבית. מסתבר שיש מי שמוכן לשלם כל כך הרבה כסף על שיער של מנוח מוערץ והוא פשוט קנה את שיערו של קורט קוביין בסכום המטורף הזה.
שש קווצות משיערו הבלונדיני של מי שהיה סולן וגיטריסט להקת נירוונה נמכרו לאחרונה תמורת סכום עתק של 14,145 דולר במכירה פומבית מקוונת, או יותר נכון בכ-כ-2,357 דולר לשיערה. המכירה התנהלה בהנחיית חברת אייקוני מכירות פומביות - המתמחות בחתימות, מזכרות וכנראה גם - בחלקי גופות מפורסמים שנפטרו מזמן. מי שהציע את הסכום הגבוהה זכה ללכת הביתה עם כמה פיסות שיער לצד שיערו של קובין נמכרו מזכרות רוק נוספות שהיו בבעלותם של הביטלס, דילן וקלפטון.
קווצות השיער שנגזלו מראשו של קוביין במהלך סיבוב הופעות בבריטניה בשנת 1989, כשעוד לא היה מפורסם. טסה אוסברן שהייתה חברתו של קוביין עוד בטרם זכה עם נירוונה לפרסום עולמי, גזזה את השיער ותיעדה את "התספורת".
התספורת ניתנה על ידי חברתה של אגדת הגראנג', טסה אוסבורן, בבירמינגהם, אנגליה. היא שמרה את השיערות הגזוזות בשקית במשך חמש שנים בערך והעניקה אותה בסופו של דבר לאמנית סיאטל ניקול דפולו עם מותו הטרגי של קוביין בשנת 1994. השיער בסופו של דבר עשה את דרכו לידיו של אדם בשם ג'ון רזניקוף, שמחזיק בשיא העולם של גינס קריפי למדי כשהוא מחזיק ב"אוסף השיער ההיסטורי הגדול ביותר".
עם השקית ובה השיערות  קיבל רזניקוף גם תמונה של קוביין ואוסבורן, בה מתועד רגע התספורת כשהיא עדיין אוחזת במספריים שלה. בסך הכל נכללו בעסקה שש שערות של קובין כשהן ארוזות בתוך שקית שימור מפלסטיק, והארוכה מביניהן היא באורך של 2.כ-6.3 סנטימטרים לערך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה