ויראלי

צחוק מהמצב: בזמן שהממשלה דנה בסגר לילי - התקהלות המונית בנתב''ג

ישראלים רבים שבו בחצות לישראל, אך נדמה כי בנמל התעופה בן גוריון שכחו שהקורונה קיימת. בתמונה שפרסם העיתונאי יואב לימור ניתן לראות תורי ענק בדרך לביקורת דרכונים. גם ליו''ר האופוזיציה יאיר לפיד ולאיילת שקד היה מה להגיד על כך 
ארנולד נטייב |  2
נמל בן גוריון (צילום Magma Images)
סגר לילי? הצחקתם אותנו: בזמן שרוב אזרחי המדינה היו עסוקים בשאלה האם ניתן לחגוג את חג החנוכה, אמש בחצות המוני נוסעים פקדו את נמל התעופה בן גוריון בחזרתם למדינת ישראל, למרבה הפלא ללא הקפדה על כללי הריחוק החברתי.
 
בתמונה שפרסם העיתונאי יואב לימור, ניתן לראות כיצד המוני הנוסעים מחכים בתור לביקורת הגבולות תוך כדי הפרת הנחיות הממשלה. אמנם מרבית האנשים עוטים מסיכה על הפנים, אך הם צמודים אחד לשני, כאילו היו בקופסאות סרדינים. כמובן שהדבר לא באשמת הנוסעים, כאשר משרד הפנים והמדינה לא התכוננו מספיק למצב כדי לשמור על הסדר במקום. 
יו''ר האופוזיציה התייחס להפרת ההנחיות בנתב''ג וניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את הממשלה: "ככה נראה כשלון של ממשלה". 
חברת הכנסת איילת שקד הגיבה לתמונה: "ובנוסף, מסיבות הדבקה המוניות בדובאי בלי כללי תו סגול ובלי בדיקות בנחיתה, ובישראל המלונות סגורים". כאשר הכתב של חדשות 12, אלעד שמחיוף סיכם הכל במילה אחת: "שערורייה". 
כזכור, מדינת ישראל נמצאת בעלייה בכמות חולי הקורונה במדינה, כאשר אתמול התגלו 1,828 מאומתים חדשים ומקדם ההדבקה עומד על 1.24. תמונות כמו זו שהגיעה מנתב''ג לא משפרת את המצב, ורק מקרבת אותנו להגבלות נוספות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנותקים (ל"ת)
    גיל 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העיקר ביבי רץ להצטלם עם מטוס בנתב"ג - בושה!
    אודי 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רפובליקת בננות.
    סגור