ויראלי

אילנית לוי חוגגת יום מאושר: "הדמעות מציפות את כולי"

מגישת קשת 12 בברכת יום הולדת מרגשת לבתה אלין שחוגגת 18: "לא יוצאות לי מילים. תמיד לא פשוט לי להתחיל, אבל הפעם, הרגשתי נעולה! תודה שאת המצפן שלי, תודה שיש לי הזכות שאת בתי אלוהים ידע שהייתי זקוקה בדיוק לך בעולם הזה"
מערכת ice |  15
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
ברכה מרגשת כזו לא כותבים כל יום. אילנית לוי ציינה אמש (שבת) את יום ההולדת ה-18 שלה בתה אלין והעניקה לה ברכה אישית מרגשת ביותר באינסטגרם שלה, כשהיא מספרת על התחושות שלה ביום הזה.
לוי כתבה: "אהבת חיי שלי! ילדה טהורה שלי היום לפני 18 שנה קיבלתי את הנס המיוחד שלי! אותך! אני צובטת את עצמי להבין איך זה קרה את כבר בת 18!!! מזל טוב מהות חיי, אני יומיים מנסה לכתוב לך ברכה ומפחדת, כי לא יוצאות לי מילים. תמיד לא פשוט לי להתחיל, אבל הפעם, הרגשתי נעולה! כותבת ומוחקת שוב ושוב. פשוט לא מצליחה, ואת שואלת ״אמא כבר כתבת לי ברכה?״ ואני מסתכלת בתוך עינייך, אבודה".

עוד הוסיפה: "אז הכרחתי את עצמי פשוט לשבת ולכתוב, הזמן אזל השבת כבר נכנסה והיום הולדת נגמרה. ותוך כדי שאני כותבת ומוחקת אני מבינה שאולי זה כל כך קשה לי הפעם כי בעצם אני מכריחה את עצמי להסתכל בתוכי מה קרה לי כאמא, כאדם, בשנה הזאת. המילים שיוצאות לי בברכות אליכם הן לא סתם מילים הן כרטיס כניסה לתוך הנשמה שלי. והנשמה שלי עכשיו עצובה ומבולבלת וזה מפחיד אותי נורא. אני לא מוצאת את המילים, הם אבדו לי בתקופה האחרונה. תמיד שאני מברכת אותך, המילה השולטת היא תודה ומה שעולה לי עכשיו כל הזמן בראש ועל הדף אלו מילות סליחה. סליחה ילדה שלי! סליחה, שלא הצלחתי למנוע ממך להרגיש את העצב העמוק בנשמה. סליחה שלא הצלחתי לעצור לך את הדמעות ולהגיד לך בלב שלם שהכל יהיה בסדר".
היא המשיכה: "סליחה שלא יכולתי לשמור עלייך מפניו של הרוע בעולם. סליחה שנאלמתי דום מול בכייך ולא הייתי לך לכתף איתנה לבכות עליה, אלא את היית לי. סליחה שלא הצלחתי למצוא למענך את הטוב בכל דבר רע שקרה, זה היה לי כל כך פשוט פעם,למרות שהחיים איתגרו אותנו לא מעט. סליחה שלא הצלחתי להאיר לך את חצי הכוס המלאה כמו שאת רגילה. סליחה שלא הצלחתי לתת לך צידה לדרך הזאת, אני עדיין מנסה לאסוף אותה. סליחה שלא התעסקת ב״שטויות״ של גיל 18. סליחה שבגילך הכל כך צעיר הכרת אנשים שכבר לא יחזרו. סליחה שהיו ימים שאני זאת שהייתי צריכה להתערסל בתוכך כדי להרגיש מקום בטוח. סליחה שלא היו לי תשובות לכל כך הרבה שאלות".
מגישת הטלוויזיה גם כתבה: "כותבת לך וכמובן שהדמעות מציפות את כולי. תמיד אמרתי לך שהחינוך והערכים שרציתי להטמיע בך ובאחייך בעצם לימדו אותי מי אני ואיזו אישה אני רוצה להיות, מתוך זה נולדתי אני. וגם היום, הרצון הזה להיות מי שאני רוצה להיות עבורך, מציל אותי. אני נפעמת ממך, מהבת שאת, מהאחות הקטנה והגדולה שאת. האהבה, הכבוד, הדאגה, החיבור וההבנה ללא מילים שיש ביניכם זאת המתנה הגדולה של חיי. נפעמת מהאינטליגנציה הרגשית וחריפות המחשבה שלך, שלא תואמות בשום צורה את גילך. מההבנה העמוקה למהי חברות,את באמת החברה הכי טובה בעולם, קודם כל שלי, מתרגשת מהכישרון שלך,הנחישות וכוח הרצון שלך מכך שאת יודעת לבחור את הדרך הכי טובה עבורך".
 
עוד המשיכה: "נפעמת מהחמלה שלך המשפיעה על חייהם של אחרים. כמה גדלות נפש יש בך. ולעיתים קרובות אני מחסירה פעימה מכמה שאת יפה. אני כל כך גאה ומתרגשת ממך. מאחלת לך וגם לי שתמיד תצעדי בדרך הנכונה, הטובה והמעשירה לך. שתגשימי את משאלותייך הגלויות והכמוסות. שתתני מקום של כבוד להצלחותייך ותדעי לצמוח מכישלונותייך. שתאספי בדרך אנשים טובים וראויים לליבך. שאור עיניך המחייכות לא יכבה אף פעם. שתהי גאה, זקופה ותמיד תצעדי באון. שההודיה על היש הטבועה בך, תמיד תיתן את הטון בחייך. תודה שאת המצפן שלי, תודה שיש לי הזכות שאת בתי אלוהים ידע שהייתי זקוקה בדיוק לך בעולם הזה".
לוי כתבה לבתה: "החוויות והזכרונות שאנו יוצרות הם אוצרותיי בחיים. וכבר הבנת שכנראה לא תמיד יהיו לי תשובות או אצליח לשמור על ליבך הטהור והיפה. אבל אני מבטיחה לך תמיד להיות, לחבק, להקשיב לנסות ולעשות הכללל בעולם,כל עוד נשמתי בי, להגן ולשמור עלייך ועל נשמתך ולהזכיר לך ולי שהשמש תמיד יוצאת אחרי הגשם. ואסיים כמו תמיד אבל קצת אחר עופי גוזל יפה שלי, אני מבטיחה לך לעשות הכל כדי לטפל בנשרים, ולעשות לך עולם יפה יותר וכואב פחות. שהשם ישמור לי עלייך, זה מה שאני מבקשת בחיים. מזל טוב פלא שלי, (סליחה על המגילה המוגזמת) אמא מכורהההה".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    חיילים נפצעים ונהרגים
    אני 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוסרים נפש על אנשים מטומטמים
    סגור
  • 13.
    אילנית לוי
    אלונה אלון 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את ומעיין אדם שתי בכיניות משעממות לא מעניינות כל יום מגרדים איזה םלוץ לפרסם שתי מאוסות ומשעממות.
    סגור
  • 12.
    לא מבינה את המגיבים
    אלה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם זה לא מעניין אתכם, דלגו לכתבה הבאה. למה להיכנס ואז לקטר. אולי כי אנחנו לא יודעים לפרגן וכל אחד, כל אחד ואחת היו רוצים לקבל ברכה כזאת מאימא. אילנית היא בן אדם הכי אנושי. פשוט רוע של תגובות
    סגור
  • 11.
    תגובה לכתבה (ל"ת)
    אתי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    רק
    רחובות 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק בת 18 ונראית בגודל וברוחב בת 40. להזדעזע שאבא שלה וסבא שלה העבירו מיד ליד ילדות צעירות ממנה.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    חופרת!!! יופי שהיא חוגגת 18 למה צריך להפיץ את זה?? (ל"ת)
    ימית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    פעם חיבבתי אותה היום הפכה לחיילת של גלית גוטמן (ל"ת)
    צופה לשעבר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • שתיהן בלתי נסבלות!! (ל"ת)
    ליטל 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    אורחת. ישראלית
    אורחת. ישראלית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאלין. הרבה מזל. טוב. שתצליח. כול מה שתיבחר אילנית. קראתי. את. הברכה. הארוכה. ריגשת. מאוד. בכיתי. כול הכבוד. לאילנית. על הברכה המרגשת. תמשיכי. להיות אמא . מדהימה. מוכשרת. מקסימה. וכחברה טובה. לילדים. שלך. כמו. שאת. ישר. כוח. ענק. !
    סגור
  • 6.
    גלית והזבלנית
    גינגי פיזדה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אילנית הפלולה המגעילה עם הילדה השמנה דוחות
    סגור
  • 5.
    יום הולדת
    פלורי ח. 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלין אהובה יקרה ! מזל טוב! יום הולדת שמח.הגשימי את משאלות ליבך לטובה.
    סגור
  • 4.
    למה
    טל 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה ברכה אישית צריכה להופיע פה. עוד יחצון, עוד כסף
    סגור
  • 3.
    למה זה מעניין מישהו בימים אלה?
    טל 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כמה נערות הגיעו בימים אלה לגיל 18 והן כבר בדרך לגיוס לצה"ל? באמת לא הגיע הזמן שתתאפסו? מי את בכלל שאנשים מתעניינים בך בימים אלה שטילים נופלים על ראשי אזרחי ישראל? לא סתם הגענו לאן שהגענו . תחשבו על זה
    סגור
  • 2.
    לא מעניין
    שולה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איך הייתי יכולה לחיות בלי הברכה הזאת??? הגזמתם לגמרי! את מי זה מעניין????
    סגור
  • 1.
    יוהו אילנית גרמת לי לבכות...
    אירית נגר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איןמעל אילניתוש המהממת איזו אמא את ....מוש....מושלמת....כמה ריגשת...הדמעות יורדות וזולגות ללא הפסקה....אין עלייך ...כמה אהבה של אמא מרגשת....שהדוש ברוך הוא ישמור עלייך על ילדייך ועל אלירז שתהיו רק בריאים בגוף ובנפש ומאושרים...ושנדע ימים טובים יותר אמן ואמן
    סגור