ויראלי

רותם סלע קוראת לצאת ולהפגין נגד הממשלה: "הזמן נגמר"

רותם סלע קוראת לצאת ולהפגין נגד הממשלה שתאשר עסקת חטופים מיד: "חייבים להציל את האחים והאחיות שלנו. בואו נגלה ערבות הדדית, בואו נגלה סולידריות, בואו נעמוד לצד המשפחות הערב ב-19:00 בבגין בתל אביב ונקרא להחזרת כל החטופים". צפו
מערכת ice |  4
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע היום (ראשון) על השבתה מלאה של המשק בישראל מחר בשעה 06:00 בבוקר, זאת לאחר ששישה חטופים נרצחו בשבי החמאס על ידי השובים שלהם, זאת על רקע ההתעקשות של ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו לא לעשות עסקת חטופים על רקע השליטה בציר פילדלפי.
בתוך כך, עשרות אלפי ישראלים מתכננים לצאת הערב להפגנות בתל אביב, במסגרת מחאה שמתארגנת על ידי משפחות החטופים וכבר אושרה על ידי משטרת ישראל, במסגרתה כבישים רבים בעיר ייחסמו ועשרות אלפי ישראלים יצעקו את צעקת המשפחות, שדורשות להחזיר את יקיריהן שהופקרו על ידי המדינה ב-7 באוקטובר ועדיין מופקרים על ידה - עכשיו.
מי שהצטרפה לקריאה היא מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, רותם סלע, שהעלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בה קראה לצופים לצאת לרחובות ולהפגין הערב: "לצערי אנחנו קיבלנו עוד הוכחה קשה מנשוא, שהזמן נגמר וחייבים להחזיר את החטופים הביתה".
 

רותם סלע המשיכה: "חייבים להציל את האחים והאחיות שלנו. בואו נגלה ערבות הדדית, בואו נגלה סולידריות, בואו נעמוד לצד המשפחות הערב ב-19:00 בבגין בתל אביב ונקרא להחזרת כל החטופים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נעל
    אביב 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד סוליה שפותחת את הפה
    סגור
  • 3.
    אותם סלע
    דליה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם סלע לא בחרתי בך להגיד לי מה לעשות אני אוציא את כל החשבונות מדיקוננט את לא מייצגת אותנו תפני לסיונואר ונסראלה לכי לעזה נמאסת
    סגור
  • 2.
    חצופה ובורה. מי שמך? מה את מבינה בביטחון? (ל"ת)
    שי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לפרק לבני Z... האלה את הצורה.
    מאיר 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכנס באמ אמא שלהם לפרק לטינופות את הצורה.
    סגור