ויראלי

מעיין אדם מתפוצצת על הבוסית לשעבר: "כמו יריקה בפרצוף"

מגישת קשת 12 שיתפה פוסט ביקורת חריף של אחיה על הטקס לציון ה-7.10 שתוביל השרה מירי רגב, לה שימשה בעבר דוברת: "תנו את המושכות לועדה חיצונית שתהיה מורכבת מנציגים של ישובי העוטף, משפחות הנובה ומשפחות חללי צה"ל. שאף פוליטיקאי לא יעז לעלות לנאום! האירוע הזה צריך להיות קונצנזוס, ואתם אינכם כאלו בלשון המעטה"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 והיזמית מעיין אדם, מחזיקה בפרט היסטורי ידוע כששימשה בעברה כדוברת של השרה מירי רגב. זה היה לפני הרבה שנים, עוד לפני שנכנסה לריאליטי ומאז התברגה בטלוויזיה והפכה לכוכבת רשת בפני עצמה, כנראה שהשנים נתנו לה הרבה ביטחון לבקר את הבוסית הקודמת במילים קשות ביותר על רקע הטקס לציון ה-7.10.
בסטורי שהעלתה אדם, ששכלה את אחותה מפל באותו יום נורא, היא כתבה: "הפקרתם וגם הפקתם" כשהיא מדברת על המלחמה לגבי ניהול הטקס הממלכתי, שמעורר סערה גדולה וגם קריאות לביטולו או החרמתו.

אחיה ירדן אדם, העלה גם פוסט, אותו מעיין אדם שיתפה, לפיו: "הבטן מתהפכת. אני שומע היום שהשרה רגב החלה בהפקת טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר. אני מדמיין את ראש הממשלה עולה לנאום ובשורה הראשונה יושבים השרים וראשי מערכת הביטחון והתמונה הזאת הופכת לי את הבטן".
הוא המשיך: "אני מרגיש רמוס ומבוזה, מרגיש שלא סופרים אותי, לא סופרים את מפל, הם לא סופרים אף אחד חוץ מאת עצמם. איפה הבושה? איך ייתכן שהאחראים הם אלו שמפיקים את האירוע בעודם אוחזים בכיסא בכל הכוח? אני מבקש בכל ליבי מכל הפוליטיקאים וראשי מערכת הביטחון - או שתגישו את מכתב ההתפטרות שלכם עוד היום וקחו אחריות על האסון שאירע תחת הנהגתכם, או שתוציאו עצמכם לחלוטין מהאירוע החשוב הזה, אל תפיקו אותו, אל תנאמו בו ואפילו אל תגיעו אליו"
.
לסיום כתב: "תנו את המושכות לועדה חיצונית שתהיה מורכבת מנציגים של ישובי העוטף, משפחות הנובה ומשפחות חללי צה"ל. שאף פוליטיקאי לא יעז לעלות לנאום! האירוע הזה צריך להיות קונצנזוס, ואתם אינכם כאלו בלשון המעטה. לראות אתכם שם על הבמה או למרגלותיה יכאיב לי ולרבות מהמשפחות, זה ירגיש כמו יריקה בפרצוף, לא פחות. אם עוד נותר בכם מעט מצפן ערכי, קחו צעד אחורה מהאירוע הזה, בבקשה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריקה בפרצוץ מעין מגיע לך לא יותר זבילה ניתבק לזבילה. כמו כסף לכסף. לקחת צד ?
    סגור
  • 2.
    סתם אישה
    מוטי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשבר ה....מהשם הפרטי הזה ושם המישפחה אדם
    סגור
  • 1.
    ראש ממשלת הטבח וחבורת הזבל
    ישראל מפולגת 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מירי רגב טורס ופמליתה לא בחו"ל? יש עוד מדינות שהיא לא ביקרה בהם ?
    סגור