ויראלי

בן אל תבורי בהסתבכות חדשה: "המכות שהוא נתן לי, קמצן ומסכן"

בצל תביעה שספגה מהסוכן של הזמר, היא כתבה לו בוואטסאפ: "אתה מאיים לתבוע אותי? אותי? הבן אדם התעלל בי מילולית נפשית בשנתיים וחצי וגירש אותי מהבית באלימות ומנסה לסחוט אותי עכשיו. ואתה השליח שלו?". ומה הגיב הסוכן?
מערכת ice |  9
בן אל תבורי ודני לוי (צילום אינסטגרם)
שנתיים כמעט אחרי פרשת הודעות האיומים והקללות לאקסית הקודמת שלו אורטל עמר, מתברר שבן אל תבורי מסתבך כעת עם פרידה מכוערת ביותר מחברתו האחרונה דני לוי כאשר במאקו נחשפו התכתבויות וואטסאפ קשות בין הסוכן של הזמר אופק כהן לסטייליסטית של קים קרדשיאן.
בין ההודעות היא כתבה: "אתה מאיים לתבוע אותי? אותי? הבן אדם התעלל בי מילולית נפשית בשנתיים וחצי וגירש אותי מהבית באלימות ומנסה לסחוט אותי עכשיו. ואתה השליח שלו?". 

בין השניים עומדת תביעה בגובה 11,500 שעניינה הכלב שגידלו יחד תבורי ולוי. היא כתבה: "אופק, תקשיב, אתם מטרידים אותי, עוד הודעה אחת אני פונה למשטרה, אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי. אז תהיו בשקט, זאת הכלבה שלי ששילמתי עליה בכספי. ותגידו תודה שאני לא הורסת לכם את החיים".
היא גם הוסיפה: "עשיתם מספיק כסף על חשבון השם שלי והוצאתם ממני כספים על הגב שלי, ואם אני אתחשבן עם בן על כל מה שהוצאתי עליו, הוא יברח מהארץ. אתה יודע שלא מגיע לו 10,000 שקל - לא ממני ולא ממך, ושהוא נטו מנסה לסחוט אותנו כי הוא נרקיסיסט מרושש, קמצן ומסכן".
עוד היא טענה בשיחה: "הכלבה הזאת היא שלי וכל מה שאתם עושים זאת עבירה פלילית. אני מבקשת לא לפנות אליי בנושא. ואל תדברו על 10,000, אני הוצאתי מהכיס על הכלבה הזאת מעל 20,000. תשאל את בן. תגיד בבקשה לעורך הדין שלך, על הדרך שהוא כותב את המכתב, למצוא זמן לבו איתך לתחנת משטרה לגבי האלימות, הסימנים והאיום לרצח שבן אל אמר לך בטלפון בזמן שהוא מכה אותי ומקלל אותי ושובר את כל הבית עליי. להכל יש תמונות. אתה העד היחיד שחווה אותי הכל ואני מוכנה ללכת איתך לפוליגרף. אין תירוצים לאלימות, לא משנה כמה אתה חולה. ולבסוף גם אני חווה סחיטה כלכלית מכם בזמן שיש לי את כל האישורים על פי חוק שהכלבה היא שלי בלבד. חשבתם שאני תמימה, מסכנה וחלשה, יש לי משפחה ובוסית שדואגים לי מאוד ונמצאים חזק-חזק מאחורי הגב שלי ויעשו למעני הכל". 
אופק כהן מנהלו האישי של בן אל תבורי הגיב למאקו: "יש להדגיש כי כתב התביעה הוגש על ידי כנגד דני, בשל אי תשלום חובותיה הכספיים שהותירה אחריה . טענות כזב אותן העלתה בהודעות שאותן ציטטתם, לו היה בהן אמת היתה מעלה אותן בפני המשטרה ולא כהגנה משפטית על אי תשלום חובותיה . הטענות השיקריות אותן מיחזרה בהתכתבויות, נועדו לסייע לה לחמוק מתשלום חובותיה. יש להצר על כך שדני מונעת מנקמה ורצון להרוס את בן אל אך ורק מהסיבה, שהוא החליט לסיים את מערכת היחסים בינהם .התביעה הוגשה על ידי כאמור כנגד דני וההתכתבויות האמורות צורפו כראייה להיותה מניפולטיבית ומונעת מאינטרסים להתחמק מתשלום ולנקום במי שבחר לסיים עמה את הקשר, יש להצר על כך שהנכם נותנים לה את הבמה"
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    הגעתי למסקנה! מי שקמצן הוא בדרך-כלל גם מתעלל (ל"ת)
    שוני 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    תימני
    המורי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה חשבת שתימני יבזבז כסף נו באמת
    סגור
  • 7.
    פרנקלך (ל"ת)
    עמי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    אמאלה....
    פרח 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחד אלוהים....
    סגור
  • 5.
    תבורי
    ד.ר 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נמאסתה עלנו כל יום סיפור חדש לא רק שאתה לא זמר אתה גם אדם זבל ממי למדתה להתנהג בצורה כזו לנדים אולי מהבית מהגורו שימי!?סע מכאן רחוק ושלא נשמע ממך יותר כך טיפול אינטנסיבי מהעלי מרצוע.
    סגור
  • 4.
    מישהו מאמין לבנאל? איש נורא. (ל"ת)
    רונינ 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ימים של שושנים
    שמוליק 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבנו לפי נשארת אתו תקופה כזאת ארוכה שקיבלת כל יום זר פרחים
    סגור
  • 2.
    איכס
    באר שבעית 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איכס איכה
    סגור
  • 1.
    שקרן עלוב. (ל"ת)
    רינת 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור