ויראלי

נטע ברזילי נחשפת: זו הזוגיות החדשה שנכנסה לחייה אחרי שנים

נטע ברזילי החלה בזוגיות חדשה, כשלוש שנים וחצי אחרי הפרידה הכואבת מאילן בן אור. מדובר בבחור אלמוני בשם גיא, שמבוגר ממנה ב-5 שנים, ןעל פי מקורבים השניים מאוהבים עד הגג
מערכת ice |  1
נטע ברזילי (צילום רגב זרקה)
נטע ברזילי, הזמרת האהובה, זוכת האירוויזיון שהשתתפה לאחרונה ב"רוקדים עם כוכבים", כבר מזמן לא הייתה בזוגיות חדשה, ונשאלה על כך לא מעט פעמים לאחרונה. כעת, נחשף כי ברזילי מאוהבת עד הראש בגבר חדש שנכנס לחייה, כאשר הזוגיות החדשה שלה נחשפת היום (ראשון) לראשונה.
למעשה, על פי הפרסום של "וואלה!", ברזילי בת ה-31 כבר נמצאת בזוגיות כחודש וחצי עם בחור אלמוני שמבוגר ממנה בחמש שנים בשם גיא, בחור בן 36 מתל אביב שעובד בשוק ההון. על פי הדיווח, ברזילי מאוהבת בו עד הגג וגם הוא בה, וחבריה הקרובים ביותר כבר הספיקו להכיר אותו.
כזכור, ברזילי לא נמצאת בזוגיות כבר מספר שנים, שלוש שנים וחצי למעשה, אחרי שחוותה פרידה כאבת מבן זוגה לשעבר אילן בן אור, עמו יצאה במשך כשנתיים וחצי. כזכור, כשנה וחצי אחרי שנפרדו, ברזילי אף פתחה פרופיל באפליקציית ההיכרויות באמבל, שם ניסתה לחפש אהבה אך ללא הצלחה.
כעת, כשלוש שנים וחצי אחרי הפרידה הכואבת מבן אור, נטע ברזילי יוצאת לדרך חדשה עם זוגיות חדשה ומפתיעה שנחשפת בדיוק בט"ו באב, יום האהבה, ולנו רק נותר לאחל לזוג המאושר בהצלחה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלך הוא ערום
    המלך הוא ערום 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מכוערת ברמות, ללא קשר למשקל שלה.
    סגור