תרבות ופנאי

נטע ברזילי חושפת בעצב: "זה מעליב ומשפיל, את פשוט רוצה לבכות"

נטע ברזילי דיברה על התופעה הבזויה במסגרתה אנשים מהקהל זורקים על זמרים חפצים במהלך הופעה: "המתבקשת: "תחשבו שאתם מגיעים לעבודה שלכם וזורקים עליכם משהו. מעבר לזה שזה מסוכן, זה נורא"
מערכת ice |  3
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)
הזמרת האהובה נטע ברזילי, מי שזכתה באירוויזיון ומשתתפת בעונה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, דיברה על נושא זריקת החפצים על זמרים במהלך הופעות, תופעה שחוצה את הגבולות ומאיימת על זמרים במהלך הופעה, לא רק בישראל אלא בעולם כולו.
בראיון שערכה ברזילי ל"ערב טוב עם גיא פינס", דיברה הזמרת על התופעה: "זה אחד הדברים הכי איומים שיכולים לקרות. כאילו כשאת על הבמה, תחשבי על כמה לא טבעית הסיטואציה הזאת, לעמוד מול אלפי אנשים, כשאת כבר חשופה, ואת חושבת שיש איזה חוזה שכולם מכבדים".
ברזילי הוסיפה ועשתה את ההשוואה המתבקשת: "תחשבו שאתם מגיעים לעבודה שלכם וזורקים עליכם משהו. זה מעליב, זה משפיל ואת פשוט רוצה לבכות. מעבר לזה שזה מסוכן, כן. זה נורא".
כזכור, רק לאחרונה, במהלך הופעה של אייל גולן באשקלון, נזרק עליו בקבוק מהקהל. גולן לא יכול היה להתאפק וגרם לסערה רבה עליה התנצל מאוחר יותר, אחרי שאמר במהלך ההופעה: "זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, היית בא עכשיו אחורה. הרי אתה יודע שאתה קוקסינל, נכון?".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו בבקשה
    א. 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לעבוד עליה מסכנה היא לא אהובה לא יםה,לא מוכשרת,אה וגם לא דוגמנית והשיר האחרון שחה )הכל עליי(משקף הכל
    סגור
  • מאיפה זה בא
    כמה רוע 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימה ומוכשרת. לא להתייחס
    סגור
  • זוכת אירוויזיון חתיכת קנאית
    איזה בדרן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יוצרת מוכשרת שהקהל בחר
    סגור