ויראלי

חנן בן ארי נפרד בכאב: "הלכה לחברים ולא חזרה"

הזמר האהוב חנן בן ארי, שהגיע לנחם את משפחות האבלים באסון הנורא שפקד את מג'דל שמס, במסגרתו 12 ילדים נרצחו בעקבות טיל שירה חיזבאללה ופגע ישירות במגרש כדורגל, שיתף את הסיפור של עלמה, שאת הוריה הגיע לנחם: "אנשים אצילי נפש. עוד מצאו כוחות לחזק אותנו ולבקש "הלוואי שתהיה בינינו ברית של חיים ולא רק של מוות""
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
מדינת ישראל כולה הוכתה בסוף השבוע התדהמה, זאת בעקבות האסון הכבד שנפל על מג'דל שמס, אחרי שרקטה ששיגר חיזבאללה פגעה פגיעה ישירה במגרש כדורגל בו שיחקו עשרות ילדים. המתקפה המחרידה של חיזבאללה הביאה לרצח של 12 ילדים ועוד עשרות פצועים, ואת ישראל לשקול להגיב במתקפה שעדיין לא הייתה על לבנון מאז ה-7 באוקטובר, מתקפה שיש רבים שיגידו שהייתה צריכה לבוא הרבה לפני שהאסון הנורא הזה קרה.
מי שהגיע לנחם את משפחות האבלים במג'דל שמס, הכפר הדרוזי שממוקם בצפון הגולן, הוא הזמר והיוצר האהוב, חנן בן ארי. בן ארי ביקר בבית של משפחתה של אחת הילדות שנרצחה במתקפה האכזרית, עלמה.
הזמר האהוב העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו עם תמונה של עלמה שתלויה על קיר ביתה, וכתב על גביה: "זאת עלמה. בת 11, ספורטאית מצטיינת. בת יחידה במשפחה של בנים. החיוך של הבית. האור של אמא שלה. הלכה לשחק במגרש עם משפחה וחברים ולא חזרה. אנשים אצילי נפש. עוד מצאו כוחות לחזק אותנו ולבקש "הלוואי שתהיה בינינו ברית של חיים ולא רק של מוות"". 
הסטורי של חנן בן ארי (צילום: מתוך אינסטגרם חנן בן ארי)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נפרדים
    אנונימי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם מבלבלים במוח הוא לא אמר את זה אני מכיר את חנן אישרתי אתם סתם מבלים וזה חרא את משנים את,זה למשהו רע הוא נפרד בטוב אומר את זה כמישהו ששכן של מפרדס חנה די לבלף
    סגור